- Dit onderwerp bevat 102 reacties, 17 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 11 maanden geleden door mwouters91.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 juni 2011 om 12:47 #487692
AnoniemDie scheur zag er idd lelijk uit, beter zoek je hier gewoon een klein cartertje, heb ik ook gedaan, ik was 7 euro inclusief verzendkosten kwijt…
19 juni 2011 om 15:55 #487693hey,
ja is ook denk k het beste want dalijk komt er meer kracht op enz. Beter een nieuwere pakken lijkt me
20 juni 2011 om 05:07 #487706nog een gaar carter 😕

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.20 juni 2011 om 06:46 #487708Ja deze had ik idd al verwacht, omdat die niet meer in elkaar ging. Maar is ook een oud blokje waar nog nooit wat aangebeurt is 😛 haha nee maar maakt niks laat maar weten als je op koopjesjacht voor 2 kleine carters bent geweest 😛
gr
20 juni 2011 om 14:50 #487722hey man ik heb je een nieuw carter geregeld, voor 10 euro
ik heb deze gepast op jouw carter en het voet gedeelte past precies 😛ook heb ik de main spoeler geflowed 😛
kijk maar
Link naar Mijn collectie / Projecten.20 juni 2011 om 14:57 #487723Netjes netjes zeer netjes. Oh oke fijn prijs valt idd mee. Pm me even voor je gegevens enz he. Hoever ben je nu intotaal (hoeveel% :P) Kan echt niet wachten totdat ik dalijk met mijn nieuwe setup kan gaan rijden 😛 Moeten we alleen nog kijken voor het cp blokje ene klein carter dan he
20 juni 2011 om 17:48 #487727er moet nog best wel veel gebeuren. ik zeg 12%
kanalen maken
schuren en polijsten
cilinder schoon maken (was al begonnen, en heb nieuwe hoon sporen gemaakt)
zuiger schoon maken en klaar maken voor instal.
carters vijlsel vrij maken.
blok opbouwen.en dan dat cp blok nog…
srry ringen zullen wel bij het rivisi setje zitten

dus moet ik even kijken of ik die kan gaan halen.
zal pas donderdag zijn want ik heb nog 2 examens en moet mn bmw nog poetsen.
Link naar Mijn collectie / Projecten.20 juni 2011 om 18:06 #487728hey,
er zitten 2 shimringen in dat revisiesetje en 1tje idd los bij die cp blok. Weet zeker dat er alles bij zat, zeker omdat revisiesetje gewoon compleet was he 😛 Ohke ja en als je mijne af hebt dan nog cp blokje klein carter he. Haal je die zelf of moet ik die fiksen? Maar shimringen zitten er bij weet ik zeker.
gr
21 juni 2011 om 10:58 #487738hey man ik had net nog even staan dremelen 😛
1ste booster is klaar

Link naar Mijn collectie / Projecten.21 juni 2011 om 15:30 #454391Hey,
nice nice 😛 ik heb ook werk verricht 😛 heb een pakketje van jmpb in ontvangst genomen:
1x proma cc
1x benzineslang fel groen 😛
1x boutje voor uitlaat (bedankt jmpb voor de service dat hij er gewoon bij zit)
1x voetstepjes passagierDie nieuwe proma ziet er wel goed uit. De demper is even wennen maar heeft wel wat zo zonder tuutje. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen 😛 En ff kloten om die demper erop te krijgen denk beetje groter maken die aansluiting want nu is die precies even groot.
gr
21 juni 2011 om 16:02 #451983Apart dat er op de uitlaatzak en de sticker Proma staat omschreven(niet hetzelfde logo en huisstijl maar…). Dit heb ik nooit geweten, is dit nu weer een Technigas die als Proma wordt verkocht met een kleine aanpassing in het dempertuutje? Zo recht vind ik hem wel wat hebben trouwens.
21 juni 2011 om 16:05 #487739Op dat stuk karton aan de zak boven staat:
proma product huppeldepup enz he en dan made bij tecnigas. Dus gewoon tecnigas heeft de productie overgenomen van proma 😉 Denk ik dan 😛
21 juni 2011 om 17:05 #487741je hebt die leo krul nog he?
zet je daar toch de demper op, even schuren polijsten en het ding ziet er weer als nieuw uit en maakt mooi geluid 😛lekker mooi zo een nieuwe uitlaat 😛
Link naar Mijn collectie / Projecten.21 juni 2011 om 17:11 #487742Leo heb ik verkocht gaat morgen op de post 😛 Heb die van de proma erop gekregen ff beetje uitwijden, erop zetten en dan met die slangeklem goed aandraaien beter kan die niet zitten 😛 Demper had ik idd toen gepolijst maar vind die proma ook wel mooi eig haha 😛
En me carters natuurlijk nog mooier xD
22 juni 2011 om 05:21 #487766zo, carters alleen nog even goed schoon maken.
en de cilinder iets bewerken.
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.