Vespa-Ciao.NL
:: Muziek Topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Muziek Topic

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 603)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

@jwz; had je eigenlijk vorig weekend naar het hooge noorden moeten komen. Zij draaiden hier op indicator. Ook zullen zij in de toekomst vast nog wel een keer naar hier komen.

goedguus
      Bijdrager

dan had je naar q-base moeten gaan 😀

jwz…
        Bijdrager

Martino :
          @jwz; had je eigenlijk vorig weekend naar het hooge noorden moeten komen. Zij draaiden hier op indicator. Ook zullen zij in de toekomst vast nog wel een keer naar hier komen.

de 30ste hier in de bozzini zijn ze er ook :D!!

edit: iemand een idee wat er om die youtube code moet staan?

MarcelB
          Bijdrager

Metal, Heavy metal, Rock, beetje hardstyle, Gothic metal etc:)

Poelll13
            Bijdrager

Wie gaat er eigenlijk naar Reverze ’10
              Kaarten zijn al te bestellen namelijk!

hansieb
              Moderator

Martino :

Ook nog naar indicator geweest dan 😉 Collega van me mede-organiseert die feestjes, de prijzen van z’on artiest zijn wel echt belachelijk hoog voor een half uurtje :haha

Ik vind deze ook superieur

Daan777
                Moderator

Doe mij maar iets van dit:

en dit:

Geen elektronisch gekluns of stoer doen over hoeveel geld je hebt,
                  gewoon een paar gozers die een echt instrument kunnen bespelen. (en hoe!)
                  Maar das mijn smaak (mening) dan heh 😛

En deze zijn ook keigoed!

En zo kan ik nog wel 100 pagina’s doorposten :lol
                  Is er hier echt niemand die dat vet vindt klinken?

Is toch veel beter dan zo’n simpele beat waar iemand op rapt hoe vet hij is (en duidelijk maakt hoe slecht hij de nederlandse taal beheerst)?
                  ( voorbeeld: )

Bartusman
                  Bijdrager

Aparte muzieksmaak. Ik vind het persoonlijk helemaal niks, vooral het eerste vin ik heul’apaart. Dit vind ik chill:
                    Nas – Nastradamus : http://www.youtube.com/watch?v=EthWHUZY2Ts
                    Opgezwolle – Park : http://www.youtube.com/watch?v=jJDnEsfKToM&feature=related
                    Fakkelbrigade – Groen gras : http://www.youtube.com/watch?v=mK88bMtEGlw

Van fakkelbrigade ben ik niet zo’n enorm fan, vooral James vind ik een wankster, vooral live. Rico vind ik echt geweldig, en represent o.a. in het bovenste nummer zijn geboorteplaats, welke de mijne is:D

SpeedDemon
                    Bijdrager

Whoehoe yeeaaah Daan, arjen anthony lucassen rocks!

diac
                      Bijdrager

nightwish is voor vrouwen man, dit is echte metal 😛

SpeedDemon
                        Bijdrager

appels met peren

hansieb
                          Moderator

Daan “Geen elektronisch gekluns of stoer doen over hoeveel geld je hebt”

Beetje een rare opmerking, blijkbaar is muziek voor jou alleen op een gitaar pengelen terwijl het een veel breder begrip is.

Ik houd niet van gitaar muziek, maar om het nu direct amateuristisch gepingel te noemen doe ik ook niet. Beetje respect voor alle muziek…..

Btw 😀 geniale band ook

SpeedDemon
                            Bijdrager

Ik ben het met hansieb eens, en arjen gebruikt een heleboel samples en synthesizers en misschien nog wel een heleboel andere effecten en loopjes misschien wel meer dan rnb of dnb of tiesto.

Waar het om gaat is niet wat je aan instrumenten kan spelen of hoe goed je op je mac kan klikken maar of je goede muziek kan maken. Muziek waar je jezelf en eventueel ook anderen van kan laten genieten. Het gaat erom om mensen niet alleen fysiek maar ook psychisch te bewegen.

Of luister pendulum eens, vette dnb met dikke gitaren en mondharmonica’s. Erg cool.

Daan777
                              Moderator

@hansieb: Ik luister zelf ook wel eens naar r&b, techno, hardcore. Gewoon voor de afwisseling, zitten voor mij ook leuke nummers bij hoor 😉
                                Rammstein vind ik ook wel leuk ja, ik heb al hun albums :lol

Dylan
                                Topic starter

Daan777 :
                                  @hansieb: Ik luister zelf ook wel eens naar r&b, techno, hardcore. Gewoon voor de afwisseling, zitten voor mij ook leuke nummers bij hoor 😉
                                  Rammstein vind ik ook wel leuk ja, ik heb al hun albums :lol

http://www.youtube.com/watch?v=doTBT46wMvA&feature=fvw Du Hast

Rammstein is de shit :lol je krijg gewoon een gevoel om zo te doen : :rules:rules:rules:rules:rules

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 603)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.