Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Muziek Topic
- Dit onderwerp bevat 602 reacties, 151 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden, 3 weken geleden door Crullie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 oktober 2009 om 13:05 #28670
@jwz; had je eigenlijk vorig weekend naar het hooge noorden moeten komen. Zij draaiden hier op indicator. Ook zullen zij in de toekomst vast nog wel een keer naar hier komen.
4 oktober 2009 om 13:16 #28671dan had je naar q-base moeten gaan 😀
4 oktober 2009 om 13:18 #28672Martino :
@jwz; had je eigenlijk vorig weekend naar het hooge noorden moeten komen. Zij draaiden hier op indicator. Ook zullen zij in de toekomst vast nog wel een keer naar hier komen.de 30ste hier in de bozzini zijn ze er ook :D!!
edit: iemand een idee wat er om die youtube code moet staan?
14 oktober 2009 om 19:31 #28697Metal, Heavy metal, Rock, beetje hardstyle, Gothic metal etc:)
14 oktober 2009 om 19:34 #28698Wie gaat er eigenlijk naar Reverze ’10
Kaarten zijn al te bestellen namelijk!14 oktober 2009 om 19:38 #28699Martino :
@jwz; had je eigenlijk vorig weekend naar het hooge noorden moeten komen. Zij draaiden hier op indicator. Ook zullen zij in de toekomst vast nog wel een keer naar hier komen.Ook nog naar indicator geweest dan 😉 Collega van me mede-organiseert die feestjes, de prijzen van z’on artiest zijn wel echt belachelijk hoog voor een half uurtje :haha
Ik vind deze ook superieur
14 oktober 2009 om 19:58 #28700Doe mij maar iets van dit:
en dit:
Geen elektronisch gekluns of stoer doen over hoeveel geld je hebt,
gewoon een paar gozers die een echt instrument kunnen bespelen. (en hoe!)
Maar das mijn smaak (mening) dan heh 😛En deze zijn ook keigoed!
En zo kan ik nog wel 100 pagina’s doorposten :lol
Is er hier echt niemand die dat vet vindt klinken?Is toch veel beter dan zo’n simpele beat waar iemand op rapt hoe vet hij is (en duidelijk maakt hoe slecht hij de nederlandse taal beheerst)?
( voorbeeld: )
14 oktober 2009 om 20:57 #28701Aparte muzieksmaak. Ik vind het persoonlijk helemaal niks, vooral het eerste vin ik heul’apaart. Dit vind ik chill:
Nas – Nastradamus : http://www.youtube.com/watch?v=EthWHUZY2Ts
Opgezwolle – Park : http://www.youtube.com/watch?v=jJDnEsfKToM&feature=related
Fakkelbrigade – Groen gras : http://www.youtube.com/watch?v=mK88bMtEGlwVan fakkelbrigade ben ik niet zo’n enorm fan, vooral James vind ik een wankster, vooral live. Rico vind ik echt geweldig, en represent o.a. in het bovenste nummer zijn geboorteplaats, welke de mijne is:D
14 oktober 2009 om 21:17 #28702Whoehoe yeeaaah Daan, arjen anthony lucassen rocks!
14 oktober 2009 om 21:27 #28703nightwish is voor vrouwen man, dit is echte metal 😛
14 oktober 2009 om 21:36 #28704appels met peren
14 oktober 2009 om 21:39 #28705Daan “Geen elektronisch gekluns of stoer doen over hoeveel geld je hebt”
Beetje een rare opmerking, blijkbaar is muziek voor jou alleen op een gitaar pengelen terwijl het een veel breder begrip is.
Ik houd niet van gitaar muziek, maar om het nu direct amateuristisch gepingel te noemen doe ik ook niet. Beetje respect voor alle muziek…..
Btw 😀 geniale band ook
14 oktober 2009 om 21:48 #28706Ik ben het met hansieb eens, en arjen gebruikt een heleboel samples en synthesizers en misschien nog wel een heleboel andere effecten en loopjes misschien wel meer dan rnb of dnb of tiesto.
Waar het om gaat is niet wat je aan instrumenten kan spelen of hoe goed je op je mac kan klikken maar of je goede muziek kan maken. Muziek waar je jezelf en eventueel ook anderen van kan laten genieten. Het gaat erom om mensen niet alleen fysiek maar ook psychisch te bewegen.
Of luister pendulum eens, vette dnb met dikke gitaren en mondharmonica’s. Erg cool.
15 oktober 2009 om 05:10 #28707@hansieb: Ik luister zelf ook wel eens naar r&b, techno, hardcore. Gewoon voor de afwisseling, zitten voor mij ook leuke nummers bij hoor 😉
Rammstein vind ik ook wel leuk ja, ik heb al hun albums :lol16 oktober 2009 om 14:58 #28709Daan777 :
@hansieb: Ik luister zelf ook wel eens naar r&b, techno, hardcore. Gewoon voor de afwisseling, zitten voor mij ook leuke nummers bij hoor 😉
Rammstein vind ik ook wel leuk ja, ik heb al hun albums :lolhttp://www.youtube.com/watch?v=doTBT46wMvA&feature=fvw Du Hast
Rammstein is de shit :lol je krijg gewoon een gevoel om zo te doen : :rules:rules:rules:rules:rules
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.