Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Muziek Topic
- Dit onderwerp bevat 602 reacties, 151 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden, 4 weken geleden door Crullie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 november 2010 om 17:53 #30788
ja klopt =D
9 november 2010 om 17:58 #30789stefanoo :
Zeebodem FM :
ik was vroeger helmaal into the hardcore.scheermes kaal,dikke ausie,je kent het wel.
maar toen dat teveel naar happy hardcore ging,en wat te comercieel werdt begon ik er steeds minder aan te vinden.
en die leef stijl was ook ook helemaal niet goed voor mij:P:Ptegenwoordig ben ik van de hollandse platen.en dan over het algemeen hoe ouwer hoe mooier.
ik heb ook een eigen piraten station.zoals mijn naam al zegt,Zeebodem FM.
lekker hollandse plaatjes vanaf vinyl,illegaal de ether in draaien:Pik draai ook wel wat engels jaren 60-70 en 80,en wat instrumentaal tussendoor.je moet er van houden,maar ik vindt het geweldig.
het is ook geweldig =D alleen jammer dat ik niet kan ontvangen hier zo in overijssel 🙁
In Overijssel kan je er dondersss veel ontvangen! Kijk maar eens op etherpirateninfo.net of etherpiraten.com Daar staan alle piraten die aan het zenden zijn op het moment. Er zijn zelfs piraten die tot aan noorwegen komen. Dat was de club van drinken geloof ik:P
Hier nog een foto van mijn klappers die ik op vinyl heb:
(heb er nog wel meer hoor)
9 november 2010 om 18:15 #30790Martijnvanheerde :
stefanoo :
Zeebodem FM :
ik was vroeger helmaal into the hardcore.scheermes kaal,dikke ausie,je kent het wel.
maar toen dat teveel naar happy hardcore ging,en wat te comercieel werdt begon ik er steeds minder aan te vinden.
en die leef stijl was ook ook helemaal niet goed voor mij:P:Ptegenwoordig ben ik van de hollandse platen.en dan over het algemeen hoe ouwer hoe mooier.
lekker hollandse plaatjes vanaf vinyl,illegaal de ether in draaien:Pik draai ook wel wat engels jaren 60-70 en 80,en wat instrumentaal tussendoor.je moet er van houden,maar ik vindt het geweldig.
het is ook geweldig =D alleen jammer dat ik niet kan ontvangen hier zo in overijssel 🙁
In Overijssel kan je er dondersss veel ontvangen! Kijk maar eens op etherpirateninfo.net of etherpiraten.com Daar staan alle piraten die aan het zenden zijn op het moment. Er zijn zelfs piraten die tot aan noorwegen komen. Dat was de club van drinken geloof ik:P
haha dat wel maar evert kun je niet ontvangen 🙁
maar er zijn idd genoeg zenders in Overijssel en omgeving,
ik moet nog paar singles scoren, heb alles weg gedaan. Wel stom van me –‘9 november 2010 om 19:06 #30791Martijnvanheerde :
stefanoo :
Zeebodem FM :
gebroeders niks( combinatie van kedoes fm, firma powershift enz, nog ontvangen die waren hier in enter aan het draaien, mast van 88 meter:P die waren vast wel te ontvangen in deventer:P
gebroeders niks( combinatie van kedoes fm, firma powershift enz, nog ontvangen?
Die waren hier in enter aan het draaien, mast van 88 meter:P die waren vast wel te ontvangen in deventer:P9 november 2010 om 19:09 #30792Haha jazeker! Tijdens het straten hele dag opgehad
9 november 2010 om 19:10 #30793Martijnvanheerde :
Haha jazeker! Tijdens het straten hele dag opgehad
dan ben ik toch blij dat je niet bij mij voor het huis aan het werk bent 😛
9 november 2010 om 21:04 #30794zal jullie ff wakker maken met ECHTE muziek! :D:D:D
9 november 2010 om 22:05 #28865Me WANT COOOKIEE NOM NOM NOm
10 november 2010 om 11:01 #28802Tis een gedeelte van de hele mix. duurt 67 minuten ofzo. Heerlijke mix. Sommige stukjes zijn wat minder, maar worden weer verbeterd door echt sicke stukken mix.
Filthy dubstep.. oeeh yeahh.
22 januari 2011 om 17:06 #31265Even een gouwe ouwe 😀
[Youtube=uzUozo1628U&ob=av2el]
24 januari 2011 om 18:32 #29250
`MarijnIk luister momenteel dit:
http://www.22tracks.com/#/dubstep/5/
Erg fijne site, en fijn nr, gewoon even lekker tot rust komen 😛26 januari 2011 om 21:30 #31321dit is nog een tof nummer i.m.o.
en deze ook maar
springen in de lucht met je k*tkop
26 januari 2011 om 21:41 #31324echte muziek:
26 januari 2011 om 22:06 #31325Luister momenteel een beestachtige podcast van Sasha F (rawstyleeeee)
http://lsdb.eu/set/68858/Sasha_F_-_Hardstyle.fi_Podcast_04_18-01-2011.html26 januari 2011 om 23:24 #31327
En niet echt mijn stijl maar wel leuk
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.