Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Muziek Topic
- Dit onderwerp bevat 602 reacties, 151 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden, 3 weken geleden door Crullie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 maart 2010 om 18:52 #29515
Ik weet nog goed, vroegah in de Effenaar Red Zone! Weet iemand nog zoiets ergens?
3 maart 2010 om 19:13 #29516Robberto :
Martin94 :
hiphop:
nederlandstalig: Fakkelbrigade, sticks etc
amerikaans: Xzibit, eminem etcmeeste van jullie luisteren hardcore of in die richting, vind ik niks aan
goeie smaak maar sticks zit in fakkelbrigade:p
ja maar ik bedoelde de nummers van sticks zelf die onder zijn naam zijn uitgebracht zoals het album fakkelteit
ik weet heus wel dat sticks in fakkelbrigade zit4 maart 2010 om 10:54 #29503@hansieb.
Dit nummer blijft 1 van me favorieten .
Cluekid – Frogs on acid.
Die wobble is zoo smerig4 maart 2010 om 10:59 #29502Doe mij maar een dikke portie DR. Lektroluv en / of the Subs 😀
Op het gratis Venlose FreeFunk Festival afgelopen zomer stonden the Subs Live en braken de tent compleet af .
Er waren zelfs mensen waaronder een vriend van mij ( die vroeger naar Hardcoreparties ging en nu van de zware en speed metal is ) die weg zijn gelopen omdat ze het niet meer aankonden !
Staan dikke beelden van op Youtube .Zodra de Doctor of the Subs in een straal van 150km spelen zijn wij met 3 a 4 man aanwezig !
Komende zaterdag Dr. Lektroluv in Perron 55 @ Venlo voor 170 man publiek , dat wordt dik knalle en hopelijk een mooie foto met hem samen !
Man wat heb ik daar zin in
7 maart 2010 om 17:46 #29605
Tom ciao@ Olaf:
Dit jaar gaan wij misschien ook naar FreeFunk, vorig jaar niet geweest.En gisteren een mooi avondje gehad @ The Apollo. Opening van de Hardstylezaal met DJ Luna, vind hem alleen niet zo geweldig. :con Nu komen Deepack en Frontliner ook nog een keer, en HH, DBSTF en Noisecontrollers zijn al geweest. 😀
Kwam ik daar Thei ook nog tegen. :lol8 maart 2010 om 21:34 #29636Gouwe ouwe 😛 Thunderdome 19 – Cursed by evil sickness 😀
OG’s – Tic Tac
9 maart 2010 om 12:51 #29646Nou jongens , er zijn er hier maar weinig hiphoppers zo te zien.
Nachtwakerz-broertje-don family
Bijmerstyle
Hef en Adoniz Crooks
KempiPaul wall. T-pain.
En dan nog slowjams..
Trey songs
usher
Avery storm
Lupe fiascok0enn…
9 maart 2010 om 12:58 #29647k0enn :
Nou jongens , er zijn er hier maar weinig hiphoppers zo te zien.haha man je hebt geen idee, ik heb een collectie van een terrabyte aan hiphop, en ruim 2 gig aan nederhop
18 maart 2010 om 11:59 #29732kijk gitaar muziek en wazig dat het is 😛
misschien leuk voor zoon meting filmpje :P:P
deze is ook echt goeie
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.18 maart 2010 om 12:22 #29733k0enn :
Nou jongens , er zijn er hier maar weinig hiphoppers zo te zien.Dan moet je ff beginnen met lezen vanaf pagina 1 😛
18 maart 2010 om 13:24 #29734steven osh :
k0enn :
Nou jongens , er zijn er hier maar weinig hiphoppers zo te zien.haha man je hebt geen idee, ik heb een collectie van een terrabyte aan hiphop, en ruim 2 gig aan nederhop
Ik heb een 200gig aan oldskool hip hop videos en nog een 150gig aan andere timeless classics.
Maar dat hier plaatsen heeft toch geen zin gezien de meesten hier idd naar van die texst loze muziek met bass luisteren.18 maart 2010 om 13:27 #29735@ Ritze, zeker Joe Satriani en Steve Vai zijn meesterlijk met een gitaar. Maar toch luister ik alleen maar live muziek van hun, vind ik beter als de ‘studio’ versies.
18 maart 2010 om 13:48 #29736ja als ze live gaan ze echt loos en kunne inproviseren
ik zal je zeggen, ben 2 jaar geleden op graspop geweest en toen speelde joe satriani live
enne hij speelde zoon beetje de bekende nummers.
maar ik hoorde echt wel het verschil en ik zag de bassist kijken van WAT DOE JE NU!?
maar toch was het echt vet als ik nog eens de kans krijg dan ga ik weerDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.18 maart 2010 om 14:47 #29737Oei kwam deze nog tegen
:worshippy
19 maart 2010 om 05:41 #28320voor wie het leuk vindt:
zeebodem fm op je radio via 95.90 in flevoland en omstreken.
wereldwijd via stream op:
http://www.zeebodemfm.nl
http://www.etherpirateninfo.net -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.