Home › Forums › Techniek › Framedelen › Multitool Kinzo 25C5010
- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 4 maanden geleden door bobbie88.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 november 2006 om 13:46 #161364
Ik was aan het kijken voor een dremel, maar toen kwam ik in de praxis de volgende tegen: De Multitool 25C5010 van Kinzo
Bij praxis is hij 25,99euro, dus nog goedkoper dan bij Wehkamp! Alleen vroeg ik me af of dit wel een goed apparaat is, en of iemand misschien ervaring heeft met dit apparaat(iemand die hem zelf heeft?) Opzich denk ik wel dat hij redelijk is, ook omdat er 2jaar garantie bij zit en omdat hij in een nette koffer wordt geleverd met de nodige hulpstukjes en accessoires..13 november 2006 om 14:00 #163739Ik heb zo’n gamma hobby geval… en ook uit ervaring van andere… dat ding is goed genoeg hoor… de tooltjes zijn alleen wel vrij snel op, maar dat heb je bij de echte dremel ongetwijfeld ook.
Die nep-dingen zijn echt niet zo slecht.. En een stuk goedkoper 😛
13 november 2006 om 14:08 #163740Die heb ik thuis.Prima ding,en er zit ook een flexibele as bij zodat je het ding zelf in de standaard kan laten hangen.
De tools van een dremel zijn beter,maar die passen ook in dit apparaat.13 november 2006 om 14:41 #163741Mooizo, dan ga ik hem morgen halen, koop ik er meteen ff een polijst setje van Dremel bij en ga ik mooi m’n cartertjes polijsten!:)
@ onkruidzaaier: Hoeduur was die van de Gamma?
13 november 2006 om 14:45 #163742weet wel dat kinzo het slechtste merk is wat gemaakt wordt…..
wil niet de negatieveling zijn :p13 november 2006 om 14:48 #163743zebaztiaan :
weet wel dat kinzo het slechtste merk is wat gemaakt wordt…..
wil niet de negatieveling zijn :pen waaraan merk je dat dan? Ik bedoel, qua prestaties, qua levensduur of iets anders?
13 november 2006 om 16:09 #163746ik zelf heb een echte dremel maar een goedkopere doet het denk ik net zo goed.
de tools zijn idd ook bij het merk dremel al snel op dus daar hoef je het niet voor te doen.
maar qau prestatie en kwaliteit is de dremel denk ik tog het beste13 november 2006 om 16:33 #163747bobbie88 :
Mooizo, dan ga ik hem morgen halen, koop ik er meteen ff een polijst setje van Dremel bij en ga ik mooi m’n cartertjes polijsten!:)@ onkruidzaaier: Hoeduur was die van de Gamma?
14 euro.
Heb hem ook, maar ik denk dat je lang bezig bent om een heel carter te polijsten, koop liever zo’n polijst tool voor op je boormachine !
Dit is leuk voor een paar milimeter schuren, of slijpen, maar echt iets fatsoenlijk mee zagen ofzo kan echt niet hoor:P Polijsten wens ik je veel succes mee.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno13 november 2006 om 16:37 #163748Als je het dag in dag uit gaat gebruiken dan koop je Makita o.i.d
Maar om af en toe en carter uit te vijlen of een krukas te bewerken is Kinzo prima.
Polijsten is trouwens wel veel werk ja…13 november 2006 om 16:48 #163749nouw… alles wat ik tot nu toe heb gehad is bij de eerste keer gelijk doorgebrand…
k heb bij brezan gewerkt en hun hebben het zelfs uit hun assortiment gegooid kinzo :S
t motorische zit gewoon slecht in elkaar bijv. de manier hoe de koolborstels op de as zitten enzoow
meeste dingen van kinzo krijg je vaak nieuwe borstels bij in de doos lol
maja als je hem bij gamma koopt dan krijg je heel makkelijk een nieuwe voor garantie astie stuk is dusja…
oja en de verfbranders van kinzo :S:S vliegen allemaal in de fik stuk voor stuk13 november 2006 om 19:42 #163750ArvidW :
bobbie88 :
Mooizo, dan ga ik hem morgen halen, koop ik er meteen ff een polijst setje van Dremel bij en ga ik mooi m’n cartertjes polijsten!:)@ onkruidzaaier: Hoeduur was die van de Gamma?
14 euro.
Heb hem ook, maar ik denk dat je lang bezig bent om een heel carter te polijsten, koop liever zo’n polijst tool voor op je boormachine !
Dit is leuk voor een paar milimeter schuren, of slijpen, maar echt iets fatsoenlijk mee zagen ofzo kan echt niet hoor:P Polijsten wens ik je veel succes mee.
14 euro? Das wel goedkoop! Zit daar ok een flexibele as bij?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.