Vespa-Ciao.NL
:: Mrkenmen’s perso…

Home Forums Perso’s Projecten Mrkenmen’s perso…

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mrkenmen
    Topic starter

Thnx man.

De aandrijving maken we gewoon met een v-snaar en poulie.
      Op de klok waar eigenlijk het tandwiel van de trapas zit. maken we een poulie. En we lassen een poulie op de 2de as;).

Meer info volgt.;):D

LeMoN
      Bijdrager

Erg vet idee, maar ik heb zo mijn twijfels of het gaat werken wat jij zegt met zo’n as, want hoe ga je de achterklok laten aandrijven dan? doe je een dubbele poulie er zegmaar op?

.-{2F4OV}-.

Zeer nice:thumb

KennyVespa
          Bijdrager

LeMoN :
            Erg vet idee, maar ik heb zo mijn twijfels of het gaat werken wat jij zegt met zo’n as, want hoe ga je de achterklok laten aandrijven dan? doe je een dubbele poulie er zegmaar op?

hij doet gewoon aan op het tandwiel aan de klok een poelie, ik zou het heel anders doen, ik zou op de as dat van de klok in het wiel valt, een tandwiel opmaken en dan een ketting aandrijving naar de achteras, is veel makkelijker, want je hoeft geen vsnaar de spannen 😉

Roger102
            Bijdrager

Ziet er echt goed uit kerel.
              Veel suc6 verder. :thumb

Mrkenmen
              Topic starter

KennyVespa :

hij doet gewoon aan op het tandwiel aan de klok een poelie, ik zou het heel anders doen, ik zou op de as dat van de klok in het wiel valt, een tandwiel opmaken en dan een ketting aandrijving naar de achteras, is veel makkelijker, want je hoeft geen vsnaar de spannen 😉

Je moet dan wel beide tandwielen perfect recht maken anders loopt de ketting direct er af;) . Maar we zullen er over nadenken.;):thumb

LeMoN
                Bijdrager

ik zou de achterklok laten aandrijven met een vsnaar, maar op de as van de achterklok een verlenging ofzo maken voor een tandwiel, en dan met tandwiel aandrijven 😉

Mrkenmen
                  Topic starter

Donderdag gaan we er aan verder. Dan gaan we maar eens aan de aandrijving werken;).

THNX for the tips.

Roger102
                    Bijdrager

Maar het is nu donderdag en je geeft aan dat je er vandaag aan hebt gewerkt ( aandrijving ) wat is het nu geworden dan ??

Mrkenmen
                      Topic starter

Aandrijving is niet helemaal af, We hadden het verkeerde tandwiel. Morguh gaan we het goeije der op maken.

LeMoN
                        Bijdrager

okey, maak ook weer wat foto’s ;)!

Martijnvanheerde
                          Donateur

Zekers vet die trike nou ff blokje met wat trekkracht beetje 8erop gaan zitten kun je mooie wheelies maken:D;d:P

Mrkenmen
                            Topic starter

Nog steeds geen aandrijving:(:(.
                              Maar we hebben een beging gamaakt aan de afwerking en een paar busjes gedraait op de draaibank:P;).

De kleur niet helemaal mjha

Ik hoop dat we volgende week eindelijk kunnen rijden;).:!

Mrkenmen
                              Topic starter

Hier nog een aantal foto’s.

Zit een gat in het spatbord, mjha dat krijg je als je dun veroest staal last;).

De aandrijving aan de |KLOK|

Het is net een vliegtuig =).

Maar het word wel wat;)

Rebel

huh snap je aandrijving niet echt hoezo heb je dat op die fiets kant gedaan?

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.