Vespa-Ciao.NL
:: motor

Home Forums Techniek Opvoeren motor

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ciaofrank
    Bijdrager

het blokje zelf ziet er goed uit, maar ik maak me een beetje zorgen om die cilinder, ik zie door het bougiegat dat de zuiger er al wat draaiuurtjes op heeft zitten, en het feit dat ie van alle lullige details een foto maakt en niet van zijn cilinderwand/zuiger zegt ook wel wat. Als je echt geinterreseerd bent zou ik die gozer op je beste duits een mailtje sturen of ie nog ff een foto van die cilinderwand/zuiger wilt maken.

en 180 euro vind ik ook wel vrij veel geld…

coda
      Donateur

Die 100 km per uur slaat ook nergens op,75 zal ie gaan.
        En het ergste is dat imo dhet carter verkeerd is uitgefreesd,rond naar onderen toe zo te zien,zodat ie al zijn cartredruk kwijtraakt.

Voor 150 euro mag je bij mij een complete speedengine komen halen,met 80cc polini met kop en ontsteking en vliegwiel.
        Carb zelf regelen.

vallely
        Topic starter

ja de motor enz zien er goed uit, maar alleen die cilinder vertrouw ik ook niet echt, je kan idd niet zien hoe die eruit ziet

en als het verkeerd uitgefreesd is zoals jullie zeggen, dan ben ik helemaal gezien…

@ coda; jouw voorstel lijkt me wel goed, maar 80cc is miss wel iets te veel van het goede :p

ik had gedacht iets van een max 70cc, wat denkik ookwel beste is voor men setup

ik zal een keer rondneuzen op het forum ofzo dan…

Vespa Si
          Bijdrager

coda :
            Die 100 km per uur slaat ook nergens op,75 zal ie gaan.
            En het ergste is dat imo dhet carter verkeerd is uitgefreesd,rond naar onderen toe zo te zien,zodat ie al zijn cartredruk kwijtraakt.

Mijn Si blokje zag er origineel precies zo uit! Nu is ie nog wat vergedr geveilt dan bij dit blokje, maar niks geen verlies, ding heeft compressie als een malle…Denk dat het wel meevalt hoor

Vespaflappie
            Bijdrager

Compressieheeft niks met carterdruktemaken…

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.