Vespa-Ciao.NL
:: Motor stotterd

Home Forums Techniek Problemen oplossen Motor stotterd

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

misterd11
    Topic starter

Hallo,
      Ik zit met een probleem als ik met mijn ciao rijdt heb ik als ik volgas ga dat ie heel hoegtoerig gaat en een trrrrrr stotterend geluid maakt. En nog een probleem er lekt olie erging in het midden van mijn motor ergens bij de pakking denk ik of (het is een ciao mix) bij het punt waar het gemixt wordt.

Daffy#46

Dat Stotteren doet hij denk ik doordat de sproeier verstopt zit, of te klein is.
        Waar hij olie vandaan lekt is moeilijk te zeggen. dat moet je denk ik zlef even na gaan.

Is het echt kant en klare mengsmering wat er op je blokje zit?

niek1992
        Bijdrager

als hij een te kleine sproeier heeft dan gaat hij niet stotteren. alleen als hij een te grote sproeier heeft.

Wat de TS denk gewoon heeft is overtoeren door combinatie snorklok & pouli 90. Me zus dr ciao’tje (die toevallig nu bij mij staat voor onderhoud ) heeft het namelijk ook.

Je kan wel eventjes bij mij langskomen, wil er best wel even naar kijken;).

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.