Vespa-Ciao.NL
:: Motor doet vreemd

Home Forums Techniek Problemen oplossen Motor doet vreemd

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Robertez
    Topic starter

Heey Ziggy beste jongen,

Ik wil het nog anderser gaan doen het zekere voor het onzekere nemen en gewoon een kompleet andere super standaard cilinderkopje erop zetten en direct voor de zeker mijn zuiger en pakkingen controleren.
      Gelukkig heb ik deze nog gevonden tussen al die onderdelen 😛

Echt raar dat zo`n gruwelijk groot geveilide inlaat wel stationair liep en ik met mijn voorzichtige geveilde inlaat alllerlij
      kuren krijgt.

Eigenlijk zou ik nog een 50cc snel of 60cc willen proberen, kan ik gelijk zien of de inlaat nie te groot is voor 50cc.

Ziggys91
      Bijdrager

jah kan je doen standaard cilinderkopje en dan niet te strak draaien in het begin, hoop echt dat het je gaat lukken kunnen we teminste ook effe stukkie rijden:) en als ik me homoet en blauwe trekveertjes van het weekend heb gemonteerd wordt het helemaal leuk haha
        Jah effe rondvragen of je niet van iemand zn dr evo ofzo(dus dezelfde als ik hem) mag proberen volgens mij had flick of hansieb er nog eentje liggen, zou je effe moeten vragen of die die wil opsturen zodat je hem kan proberen of iets?

edit: en nog iets je bent vergeten te zeggen dat je je inlaat alleen heb geveilt en niet geboort.. misschien maakt dit uit?

Robertez
        Topic starter

Zodadelijk even een andere cilinderkop proberen en naar me zuiger kijken of die goed zit.

Iemand nog suggesties?

EDIT: Krukas bleek de inlaat niet af te sluiten, inderdaad valse lucht

Probleem opgelost.

Bert
          Bijdrager

Valse lucht. Is de enigste verklaring voor zo’n afstel probleem.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.