Home › Forums › Mening & ervaring › Webshops › MOPARTS RACING (18+)
- Dit onderwerp bevat 171 reacties, 54 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 9 maanden geleden door Wim.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 augustus 2016 om 18:12 #156985
Buxy,
Precies wat ik bedoel dus en aangezien dat niet een gigantische hoeveelheid mensen zijn zou je juist kunnen kijken naar ook productie van het grote carter. En hier gelijk een verbetering aanbrengen voor de carb montage.
11 augustus 2016 om 16:37 #156986Kick reedvalve is er al, dus dat carterhelftje voegt ook niet zo veel toe lijkt me…
11 augustus 2016 om 16:45 #156987TJOEP :
Kick reedvalve is er al, dus dat carterhelftje voegt ook niet zo veel toe lijkt me…Kick evo ook maar gezien ze ‘schaars’ en ‘gewild’ zijn is het natuurlijk een idee om ze te gaan produceren.
11 augustus 2016 om 19:52 #156988Ik ben ook nog altijd opzoek naar een Polini kickevo, maar dan wel een echt exemplaar. Wanneer je toch cnc gefreesde carters produceert zal ik idd direct een eigen “verbeterd” ontwerp maken. Zelf hecht ik weinig waarde aan een kopie van kickcarters, helemaal wanneer een deel is gegoten en het ander gefreesd. Voor mij niet de real deal. Een eigen verbeterd ontwerp daarentegen juich ik wel tegemoet. Zoals Lennaert ook al beschrijft. Verbetering van carburateur aansluiting en plaatsing membraam, niet zoals de Polini of Malossi carters. De Polini en Malossi carters kennen we al en je zal hier eens over kunnen brainstormen tegen welke problemen men is aangelopen en wat verbeterd kan worden.
9 januari 2017 om 18:37 #157016Hier zijn we momenteel mee bezig.
Florian had het MOPARTS RACING SHA Spruitstuk al kunnen uitproberen. Ik meende dat hij vooral meer koppel had. @Florian, hoe zat het verder met topsnelheid en zo?
Er is ook een PHBG versie.

Ook dit gaat komen, een bromnaafdeksel. Deze gaan we icm de MOPARTS RACING Minarelli As gebruiken, welke voor bromnaafjes gemaakt is. Uiteraard is deze bromnaafdeksel ook gewoon met een standaard bromvertanding te gebruiken!
Op de foto nog een prototype, dus nog even zonder loopstand en overloop

9 januari 2017 om 18:57 #157017Zijn de spruitstukken al leverbaar?
Want heb wel interesse in een zwarte 1.9 januari 2017 om 19:19 #157018speedbuxy :
Zijn de spruitstukken al leverbaar?
Want heb wel interesse in een zwarte 1.Ja, op aanvraag leverbaar.
9 januari 2017 om 19:44 #157019Hebben jullie een nieuw naafdeksel moeten frezen omdat jullie anders niet uit zouden komen met de Mina-as, of zie ik dat verkeerd? Verder wel tof spul hoor=)
9 januari 2017 om 20:49 #157020Noetiepoerker26 :
Hebben jullie een nieuw naafdeksel moeten frezen omdat jullie anders niet uit zouden komen met de Mina-as, of zie ik dat verkeerd? Verder wel tof spul hoor=)Nee, die past op beide setjes. Maar aangezien onze naafdeksel kogellagers heeft, is deze beter te gebruiken met de MR Minarelli As.
11 november 2017 om 20:11 #157034Wanneer is de Koppeling met distributieriemaandrijving
Leverbaar ? Heb al een aantal keer gebeld en gemailt maar steeds geen gehoor. Heb wel belang bij een aantal setjes. Gr Nick13 november 2017 om 12:03 #157035+1
Lijkt mij zeer leuk voor mijn tweede citta
Hoop dat ze er snel weer zijn !16 november 2017 om 15:04 #156998we zijn op dit moment nog druk bezig met het prototypen. We hebben namelijk wat problemen met de snaarlengtes en met name de verschillende lengtes van ciaos, cittas en si’s. Op de ene ciao past het perfect en dan de volgende krijgen we hem niet gespannen.
We hebben zijn daarom kort geleden overgestapt naar een andere type tandriem(andere steek ect). om te kijken of we hier meer succes mee kunnen halen. Enkel levert dit weer logistieke problemen op (pullys worden pas begin jan. geleverd)
16 november 2017 om 16:05 #156999oke bedankt voor je reactie.
nog even wachten dus.gr Nick
17 november 2017 om 14:35 #156997Mooi dat jullie er nog steeds mee bezig zijn
17 november 2017 om 18:39 #156995speedbuxy :
Mooi dat jullie er nog steeds mee bezig zijn
lang niet genoeg om echt zoden aan de dijk te zetten maar het is niet anders. Tijd kun je namelijk maar 1x besteden.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.