Vespa-Ciao.NL
:: Mop-shop.de

Home Forums Mening & ervaring Webshops Mop-shop.de

7 berichten aan het bekijken - 91 tot 97 (van in totaal 97)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Robin_Ciao
    Bijdrager

Nou dit is toch wel echt vreemd, is het een idee opgelicht?! erachter te zetten? Je verwacht toch van een bedrijf dat ze onderdelen sturen…
      Mvg Robin

Bas23
      Bijdrager

Ik wacht nog even af wat ze doen, voordat ik ze als oplichter bestempel. Ik had de recensies moeten lezen, dan had ik er in ieder geval nooit iets gekocht. Zij hadden iets op voorraad wat in nl niet leverbaar is. Ik zeg koop daar niks mensen.

Wim
        Bijdrager

Zij hadden iets op voorraad wat in nl niet leverbaar is.

Dat is al verdacht.
          Alles wat je in europa koopt komt bij dezelfde leveranciers/importeurs/fabrieken vandaan.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Bas23
          Bijdrager

Betrof een Gianelli city power Wim.
            kon zijn dat hun hem nog wel hadden liggen.
            maaaaar! Ik heb wat binnen gehad vandaag!

E926C213-DA2D-49BA-9E4A-124B7E7F44296BCA4A0B-A56E-457C-82E0-6FC28D27FA01C39EEEE7-05C2-4B21-9573-6B1A92BC346AHelaas niet de uitlaat waar het me om ging. Deze wordt volgend de factuur na geleverd. Ben sceptisch maar je weet maar nooit. Geld terug storten doen ze vast niet, ben ik bang.

Boa Job
            Bijdrager

Beetje laat maar goed ze zijn nu permanent gesloten. ik had trouwens nooit problemen met ze gehad op 19.7.2021 had ik nog een proma reverse besteld voor de Peugeot zenith alles was daar mee goed gegaan en had hem binnen un week binnen. Niet dat het meer uit maakt sins dat ze permanent gesloten zijn

Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
              Mijn projecten beetje beun maar wel goed

andrews de meijer
              Bijdrager

Oplichters kliek 1ste klas.
                2 jaar teruh inmiddels 2x 38.4mm athena cilinders besteld.
                half jaar aan het lijntje gehouden.
                180 piek weg.

niet via Paypal.
                helaas

Martino
                Moderator

De website/shop is al even offline. Gelukkig zullen ze op deze manier niet meer slachtoffers maken. Jaren terug kon je hier nog wel zonder problemen, maar wel lange levertijden spullen bestellen. Ergens is het helaas mis gegaan voor ze en zeker voor de gedeputeerden.

Ze hebben nog een tijdje via Ebay wat spullen aangeboden, maar ook deze zijn nu onvindbaar. In contact komen gaat daarom lastig worden.

7 berichten aan het bekijken - 91 tot 97 (van in totaal 97)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.