Vespa-Ciao.NL
:: Mooie plekjes in jouw omgeving

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Mooie plekjes in jouw omgeving

13 berichten aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas23
    Bijdrager

Leuke Foto’s! had dit topic eigenlijk nog nooit gezien8) Graag gedaan en jij natuurlijk ook namens mijn C9;)

Noetiepoerker26
      Donateur

Mooie uitkijkplaats in de buurt van Venlo. Deze heuvel is heel vroeger (Romijnse tijd) volgensmij gebruikt om criminelen te executeren.

Wilk1985
        Moderator

Mijn maatje Sander stuurde mij nog wat oude foto’s, leuk om het voorjaar mee in te luiden!!

En onderstaande foto is van het eerste echte ritje op de Si 🙂

Die blauwe SI van hem komt ook erg lekker mee trouwens, 43 Dr op Speedengine en dat met de fire, mooie combo!

Bijzonder trouwens, de Si lijkt een beetje roze op de foto maar ik weet zeker dat hij rood is 😉

IvanSaab
          Bijdrager

Wat een leuk topic. Binnenkort maar even plaatjes schieten van de ciao 🙂

Appienl
            Bijdrager

Gaaf hoor. Tijdje weg geweest van het forum, maar de liefde voor mijn brommertje begint weer te bloeien. Juist op het moment dat ik hem ga verkopen!
              Ik ga overstappen op een chinees ax50 model. Waarom? Vrowtje lief wilt opbergruimte en ik heb geen plek meer in de berging van ons appartement voor 2 motorvoertuigen. Dubbel zo zuur als ik al deze mooie foto’s zie.

Wilk1985
              Moderator

De laatste weken ben ik weer heel veel te vinden op de mooie plekjes in mijn omgeving in verband met de voorbereiding voor de aankomende oldtimertour, onderstaande foto wilde ik jullie niet onthouden 😉

EQNA2249

Brian
                Bijdrager

C0C5680D-FC4F-4998-9BFF-2A1753239BCA
                  Lekker toure over de strabrechtse heide tussen heeze-mierlo-geldrop. (Toen het nog mooi weer was).

Crullie
                  Donateur

In een pittoresk dorpje ten noord oosten van de stad Groningen moeten we eigenlijk in een Grunn tour een keer kennis maken met deze dwalende Monnik 😛

Niet voor slappelingen 😉

TICKLING BARN

mean-machine
                    Bijdrager

Hier 2 foto’s van brom-ritjes deze zomer.
                      20200427 Willemstad
                      Oud-Heusden stadshaven (nbr)

20200326 Harderwijk
                      Boulevard en Dolfinarium Harderwijk

Joeri999
                      Bijdrager

Mooi! Maarreh… zelfs als je halverwege woont, liggen die twee wel héél ver uit elkaar voor een tochtje met de Ciao, toch? Of zet je hem in de auto?

mean-machine
                        Bijdrager

Nee hoor!
                          Ik maak tochten vanaf Ede door HEEL midden NL. Tot soms 250km.
                          Dus een keer naar Eindhoven of Zwolle of Winterswijk of Woerden ect.
                          In Woerden dan ook meedoen met een toertocht.

Ik ken in heel NL vrij aardig de weg. Ook door mijn motortochten.
                          En aan de Ciao ligt ’t niet, die gaat als de brandweer.

Jammer is wel dat ik met de Ciao meerdere keren moet tanken op een dag.
                          Dat is wel effe minder. (genoeg olie mee)

Joeri999
                          Bijdrager

Wow! En ja, als je Ciao wat harder gaat is het wellicht beter te doen. Wel gaaf hoor, echt avontuur :-). Ik herinner me nu dat ik je naam inderdaad af en toe tegenkom op motor-forum.nl. It’s a small world!

mean-machine
                            Bijdrager

@ Heel midden NL
                              Zoals al gemeld ben ik redelijk goed bekend in NL. Maar natuurlijk niet alles. Het meeste rijd ik uit ’t hoofd, en als ik ’t dan even niet weet of ik moet naar PRECIES dat ene straatje dan zet ik mijn motor-GPS kort aan.

Daarom heb ik op mijn Ciao boven op de stuurpen een kogel gemonteerd voor de GPS. De Garmin-Zumo is dan niet aangesloten op de stroom. Die kleine stukjes kan je gewoon doen op de interne batterij.
                              Snelheidsmeter zit niet op mijn Ciao. De GPS geeft de (werkelijke) snelheid aan.

13 berichten aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.