Vespa-Ciao.NL
:: Mooie plekjes in jouw omgeving

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Mooie plekjes in jouw omgeving

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Filip
    Topic starter

De titel zegt het al een beetje, post hier je mooiste foto van je ciao.
      Misschien leuk om er bij te zetten waar het is, dan kunnen andere mensen jouw plek ook bezoeken.

Ik trap zelf af met een foto van mijn ciao en die van een vriend. deze foto is genomen in meerhoven omgeving Eindhoven (op de grote berg achter de plus supermarkt)

Edjuh
      Bijdrager

Ik was vandaag in egmond aan zee, bij alkmaar en daar zijn nu de tulpen in bloei. Verder natuurlijk de duinen en de zee. Erg mooi(geen camera mee : -) ).

misterd11
        Bijdrager

egmond-bergen-schoorl-groet-camperduin route eerst de duinen en strand en daarna de tulpenroute, echt mooi stukje om te rijden, alleen dan doet je brom het niet:'(

Filip
          Topic starter

jammer dat die route niet bij mij in de buurt is, lijkt me inderdaad wel mooi.

luukelbo
            Bijdrager

hier op de heide uilenbos, te america (noord limburg)

tevens ligt dit op de rand van het natuurgebied De Peel. heel erg mooi gebied voor een tour kijk maar eens op google afbeeldingen.

teenhakker
              Bijdrager

Bij ons zijn ook supermooie plekken, ik zal wel eens het een en ander posten, k heb er niet echt foto’s van
                dit was van een toertje naar hoek van holland 🙂

Bij het pontje van rozenburg naar maassluis =>

op hoek van holland =>

eaSI rider
                Bijdrager

Niet echt een mooie omgevingsfoto, maar toch vermeldenswaardig; Zandvoort-strand op 22-4-2011. Gigantisch veel brommers en welgeteld 1 citta en 1 Si (van mij). We berijden toch een uitstervend ras…

sander…
                  Bijdrager

helaas is deze ciao om het leven gekomen :'(
                    de foto is genomen aan het water in thorn (de meeting plek)

Filip
                    Topic starter

zonden van je ciao. wel mooie foto’s allemaal:D ga zo door!

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

@easi

vind je het gek.. ga is 1 avond naar een kroegje o.d in zandvoort en zie hoeveel lekkerem okkels er met vespa’s staan. word je bang van

pepko
                        Donateur

fietspad nieuw kattenburg – klaarkampenweg

edit: hij lijkt wel gefotoshopt 😛

CittaKlaas
                          Bijdrager

Samen met Helios even door het bos van Bakkeveen getoerd, en dit plaatje even geschoten bij het water!
                            De locatie kon in elk geval niet beter.

Ovdw050
                            Bijdrager

@cittaklaas

Damn wat een mooie foto! echt heel nice.

deze foto is gemaakt op een afgezette weg in mijn wijk in hartje grunn, lekkere drag streep voor zover er niks aan gedaan word 😛 vond het wel een mooi plaatje.

binnenkort nog wat erg mooie foto’s, staan alleen op de iPhone van kameraad van me

Gr.

Filip
                              Topic starter

dat is een mooi stukje asfalt,:thumb ik ben benieuwd wat je nog meer te bieden hebt.

Wilk1985
                                Moderator

Ik heb zo lekker getour vanavond en ik schop dit topic dat ik altijd al vet vondt even omhoog 🙂

In de Glazen Stad barst het van de mooie plekjes maar je moet er van houden :thumb

Dit is de nieuwe boulevard van Scheveningen, Deze winter hebben ze alles opgeknapt, jammer dat er geen motor ontmoetingsplek meer is want die was altijd vol in de zomer…

Op deze foto zie je op de achtergrond de Pier van Scheveningen, een icoon dat helaas waarschijnlijk binnenkort gesloopt gaat worden als ze er geen nieuwe exploitant voor kunnen vinden..

Ik heb hem speciaal zo bij die Tomos neergezet, ik weet nog dat toen het model uitkwam er gesproken werd over de Citta opvolger, maar ik denk dat hij qua verkoopcijfers zelfs niet in de buurt komt. Geef mij maar een Citta 😀

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.