Vespa-Ciao.NL
:: Monteren cillinderkop

Home Forums Techniek Problemen oplossen Monteren cillinderkop

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cyper.76
    Topic starter

Ik heb al gezocht op deze site en op google maar ik heb nog geen idee waar ik moet beginnen.
      Ik moet dus de cillinderkop aan het startkabeltje maken maar weet niet hoe?
      Heeft iemand misschien een foto en kan er stapsgewijs erbij vertellen hoe?
      Alvast bedankt

ps: Bij de how to’s staat wel iets, maar de foto’s zijn dood!

Crullie
      Donateur

Welkom Cyber.

Het is echt simpel, als je goed kijkt dan weet je direct hoe het werkt, mocht dat dan niet lukken ga dan even naar een bromboer en kijk hoe het zit op een nieuwe ciao het beste voorbeeld wat je kunt hebben.

TICKLING BARN

cyper.76
        Topic starter

als het zo simpel was had ik het hier niet gevraagd he ?:P
          kan iemand niet ff snel foto’tje maken fozo ?

leon ciao
          Bijdrager

als ik je goed begrijp wil je dus je cilinderkop erop zetten en de decompresseur werkende maken?
            Schuif de cilinderkop over die 3 tapeinden. [vespa heeft er maar 3] en draai op elke ringetje + moertje op.
            decompresseur met knopje op het stuur gebruik ik niet, ik ga achteropzitten en duw de decompresseur handmatig in :p maar als ik me niet vergis kun je gewoon dat dingetje door de deompresseur halen en dan moet je even kijken dat die in gaat als je het knopje induwt of terrug gaat als je hem loslaat

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.