Vespa-Ciao.NL
:: “monsterlijke” vespa si

Home Forums Perso’s Projecten “monsterlijke” vespa si

11 berichten aan het bekijken - 91 tot 101 (van in totaal 101)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mwouters91
    Topic starter

heyhey,

weer een update hij rijd!!! hij is klaar!!! en hij ziet er wel netjes uit al zeg ik het zelf 😛 Probleem met het voorwiel is opgelost, zaten gewoon teveel moertjes op en die dunne platte zaten er niet op:P. Nou heb er mee gereden en je merkt toch echt veel verschil met die trekveertjes. Alleen als k op top snelheid rij dan hoor ik een beetje gerommel of schrapen ik weet niet hoe het precies is 😛 haha iig een ander geluid op top dan er net onder. Me pa zei dat dat overtoeren konden zijn? Moet ik dan toch nog andere veertjes of?

mvg

pepko
      Donateur

heb je misschien een filmpje van dat geluid? waar komt dat geluid weg?

aapie90
        Bijdrager

als het overtoeren zijn moet je eff kijken met poulie 70 of kleiner, als het dan nogsteeds is dan is het iets anders

mwouters91
          Topic starter

nee heb geen filmpje 😛 maar zegma als je erop zit van onder je dus bij het blok denk k of de uitlaat?

mvg

pepko
            Donateur

of idd je koppeling.gaat de Si. ook trillen op top?

mwouters91
              Topic starter

ja hij trilt altijd wle een klein beetje maar op top wel wat meer ja.

pepko
                Donateur

dan zijn het zeer waarschijnlijk overtoeren. dus gewoon puly 70 erop, en gaan!

mwouters91
                  Topic starter

ow okee ja kan best zijn dat die idd overtoeren maakt want zit nu 80 erop en dat was met 13/13 en standaard uitlaat vandaar. ok dus 70 poulie en andere snaar he. Die snaar is dan 9.5 x 1140 he volgens dat schema

mvg

aapie90
                    Bijdrager

heb je wel je sproeiert verandert toen je van std naar leo krul ging?

mwouters91
                      Topic starter

jaja sproeier 56 zit erin nu is goed loopt voor de rest ook lekkere, je merkt wel alleen dat die in het begin als die koud is ff zo boawwp doet 😛 als je meteen volgas geeft dat trekt ie niet maar 20sec warm lopen en dan is het goed. Maar is dus echt overtoeren en kan ik oplossen met poulie 70? heb die nog liggen alleen geen snaar die krijg ik bij de lokale bromboeren niet meer:S

mvg

mwouters91
                        Topic starter

kan dicht heb een nieuwe betere en nettere perso aangemaakt 😉

11 berichten aan het bekijken - 91 tot 101 (van in totaal 101)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.