Vespa-Ciao.NL
:: “monsterlijke” vespa si

Home Forums Perso’s Projecten “monsterlijke” vespa si

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 101)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

portlock
    Bijdrager

Tecno reverse met een std setup zal wel kut presteren denk ik. Uit resultaten blijkt dat hij voor geen meter trekt, zelf op wat meer cc’s niet. Top is wel redelijk na lang wachten. 😛

Verder succes met de SI. Ik blijf het volgen. ;D

sjbtje
      Bijdrager

die techno cc is opzich wel leuk uitlaatje maar niet op 50cc…
        verder is leuk project man;) succes ermee ben benieuwd naar het eind resultaat…

mwouters91
        Topic starter

oke ik heb er dus vanaf gezien, ben voor een leo krul gegaan!
          Na morgen krijg ik meer tijd (tentamenweek afgelopen:P) en dan kan ik lekker gaan schuren. Ik wilde verfafbijt halen voor mijn frame kan dit van elk merk maakt nie uit welk? Voor de rest probeer eig eerst alle losse dingen te pakken, en het frame beetje als laatste. Ik laat wat zien/horen als ik weer wast heb gedaan.

mvg

crossfreak
          Bijdrager

ff een tip..las vaak dat mensen verfafbijt goed opsmeren en dan met een hogedruk reiniger er weer afspuiten.

mwouters91
            Topic starter

met een hogedruk?:P haha wrm dat denk dat de tuinslang goed spuiten, en nawrijven met eventueel thinner of dergeleijke wel genoeg is? Moet na de verfafbijt toch nog keertje schuren. Of ik doe alles gewoon met 120 opschuren en dan nog eens met 400 water eroverheen en dan spuiten, want er komt zwart op en het is nu groen.

mvg

mwouters91
              Topic starter

Net weer ff bezig geweest. Heb de voorvelg geprimerd, en het voorvork kapje gespoten. Was erna bezig met het achterwiel, maar ik merkte dat het knopje van de fietsstand niet wil blijven zitten waar kan dit aan liggen??

mvg

Hoe kan ik aan mijn cilinder zien hoeveel cc hij is? En kan iemand zien of mijn blok cp is of elektrisch?

mvg

just1991
                Bijdrager

je blokje is 50cc en elec.

mwouters91
                  Topic starter

oke ja electrisch dacht ik idd ook al. Maar hoe weet je zo zeker dat 50cc is? want staat nergens op de cilinder alleen op het carter? Voor de rest iemand een idee met die achternaaf en die knop waarom dat het niet doet?

mvg

Leovince
                    Bijdrager

Er staat een Piaggio logo op en ECO. Dus 50cc Origineel.

beuze
                      Bijdrager

lijkt wel of die die aluminium gelast is bij het het carter op de 3e foto van onderen

mwouters91
                        Topic starter

oh oke weet k dat ook weer. Ja dat dacht ik zelf ook? maar durf het blok niet uit elkaar te halen om te kijken hoe en wat.

Heb vandaag weer veel gedaan. Zo is mijn voorvork nu helemaal klaar, de motorkappen zijn geschuurd, het voorspatbord is in de primer gezet, en heb ik mijn nieuwe stuurtje al een beetje gemonteerd!! Weet iemand of het achterspatbord van een ciao past op mijn si?

dmp stuurtje

lusito remgrepen

Uploaded with ImageShack.us

Frekkel
                          Bijdrager

Ziet er zeker netjes uit!

mwouters91
                            Topic starter

dankje!! ik krijg morgen als goed is of overmorgen de leo krul binnen. Voor de rest krijg ik van aapie nadat ik eht geld heb overgemaakt nog wat achterplankjes een koplamp en een kabelkapje. Voor de rest ga ik mrogen weer flink aan de slag en hoop ik einde van de week ver klaar te zijn!

ritze
                              Bijdrager

ey hoeveel bussen lak heb jij eigenlijk gekocht voor het spuiten?

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.

mwouters91
                                Topic starter

ritze :
                                  ey hoeveel bussen lak heb jij eigenlijk gekocht voor het spuiten?

hoeveel? uhm ik ben nog bezig met spuiten maar heb tot nu toe 4zwart,3blank,1groen,2.5primer gebruikt. Ik heb nog 2 bussen primer ongeveer nodig, en een bus hittebestendig blank. Dat heb ik dus nu gebruikt;)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 101)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.