:: moet hoog stationair anders valt ie uit :S
-
hallo ik heb een vaag probleemik heb een citta helemaal verbouwt met een si brug en andere dingen maar goed
er zit een electrisch blok van een ciao mix onder met een std cilinder van een citta met nieuwe zuiger met zuiger veren
alles is 100% schoon nog in de ontvetter bak gelegen
ik heb een leovince uitlaat eronder gesleuteld en sinds dien is hij het raar gaan doen
ik heb er toen sproeier 48 in gedaan en loopt als je gas geeft en hij is warm gewoon goed ( rijdend )
als ik m stationair laat draaien moet ie hoog blijven anders valt ie in een laag toeren gebied en gaat ie uit
en als ie uit gaat dan hoor ik iets piepen als iets van rubber piept ofzo
als hij warm is en ik ga met de schoentjes rond draaien hoor ik gepiep of is dit gewoon de zuiger veren ?
en als ik m rond draai da ngaatr de koppelings huis iets omhoog en dan weer om laag
kan de keering kapot zijn ?? de bougie kleurt koffie bruin
ik weet het verder ook niet dit is alle info die jullie cker nodig hebben om dit probleem op te lossen
m.v.g nick
Hey man,
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn cilinder en zuiger als ik ga renne hoor ik een hele velle piep bij me cilinder en echt heel vaag hij wilt ook niet aanslaan..
maar heb je die zuiger er op de goede manier ingemonteerd (niet verkeerdom) ??
en mss met dat uitvallen ff andere sproeier proberen?
ohja je bougie kleur is goed
groete Twan
MichelBijdrager
@ Hellchaiser: Als je koppeling op en neer gaat heb je een kromme krukas. Misschien het blokkie een keer een stuiter gemaakt. Als alleen het huis beweeegt moet je even kijken hoe het lager en de bus is die erin zit.
Misschien een hele domme vraag maar heb je je oliepompje er wel opzitten en olie in het reservoir? :pest
Uiteraard kan de keerring kapot zijn. Dit zie je snel genoeg aan een vochtige tot natte omgeving rond en onder de keerring.
Denk dat je het blok gewoon even moet demonteren en goed bekijken. Valse lucht kan ook nog een optie zijn maar dan loopt hij meestal hoog stationair.
dank jullie voor deze reacties ik ga alles even bekijken en dan breng ik verslag uit 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.