Vespa-Ciao.NL
:: Moet harder optrekken

Home Forums Techniek Opvoeren Moet harder optrekken

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Street
    Topic starter

Hey,

Ik heb nu een citta met 50cc dr. Proma circuit

Ik wil hem graag harder laten optrekken, tot hoeft niet persee super hoog te zijn.

Ik dacht zelf aan een 70cc Athena met speedengine of 42mm Alu. Maar die poorten van die athena komen niet goed overeen

Ook dacht ik aan die 80cc polini en speedengine. maar ben beetje bang voor het geluid dat dat gaat produceren. I

k heb een poelie, en ben wel van plan om erbij te blijven, omdat een vario erbij kopen nog best wel watgaat kosten…

Wie weet een goede setup…

Groeten

coda
      Donateur

speedengine met juiste uitlaat is behoorlijk stil (bijv een leo handmade,terkt super,is stil met een mooi geluid,heeft geen hoge top.
        13/13 erop zetten
        malossi filter
        70 poelie (groter kan natuurlijk ook,maar met deze set up en 70 poelie trekt ie ook nog goed.)

Niels
        Bijdrager

als je echt bruut wil trekken moet je echt voor de speedengine met de 80cc polini gaan! Echt veel trek kracht heb je met dit blok. Een mooie uitlaat zou een HM of topone zijn, en als je dan nog harder wil trekken een vario setje kopen, maar die moet je maar net kunnen vinden en zijn vrij prijzig.

hansieb
          Moderator

Polini speed engine + 80 cc + vario !

Dan trek je gegerandeert keihard!

Street
            Topic starter

coda :
              speedengine met juiste uitlaat is behoorlijk stil (bijv een leo handmade,terkt super,is stil met een mooi geluid,heeft geen hoge top.
              13/13 erop zetten
              malossi filter
              70 poelie (groter kan natuurlijk ook,maar met deze set up en 70 poelie trekt ie ook nog goed.)

Let op, alleen poelie is een optie, geen vario!!!

Moet her persee een speedengine zijn? of zeggen jullie, hij trekt ook lekker met doorgetrokken spoelpoorten met athena70cc alu?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.