- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 4 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 november 2006 om 17:36 #215103
in je standaard vario zit ook 8 gram hoor.
geloof me nou maar, het rijdt veel beter/sneller met zwaardere rollen
ben volgens mij ook de enige drol die met een standaard snor setup en een speedcontrol reed20 november 2006 om 17:44 #215104woe :
in je standaard vario zit ook 8 gram hoor.geloof me nou maar, het rijdt veel beter/sneller met zwaardere rollen
ben volgens mij ook de enige drol die met een standaard snor setup en een speedcontrol reed+/- 8 grams heb ik niet liggen wel 12 grams ik zal die ook eens uitproberen….(maar ik vermoed dat die cker te zwaar zijn)
20 november 2006 om 17:50 #215105De overdrivekitjes zijn leuk om mee te stoeien, maar d’r gaat nix boven een Malossi, Polini of een Andrea Pinasco-poelie hoor!
Al was ’t alleen al omdat je dan bij vrijwel elke scooterboer gewichten kunt kopen….;)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!20 november 2006 om 18:33 #215106jelle :
woe :
in je standaard vario zit ook 8 gram hoor.geloof me nou maar, het rijdt veel beter/sneller met zwaardere rollen
ben volgens mij ook de enige drol die met een standaard snor setup en een speedcontrol reed+/- 8 grams heb ik niet liggen wel 12 grams ik zal die ook eens uitproberen….(maar ik vermoed dat die cker te zwaar zijn)
Stop er dan wat minder in, wel goed verdelen natuurlijk;)
22 november 2006 om 00:47 #215107pleasure :
jelle :
woe :
Stop er dan wat minder in, wel goed verdelen natuurlijk;)
haha ja daar zat ik ook al aan te denken maar de rolletjes zitten zeg maar 3x 2 naast elkaar, dus al zou ik die 12 grams erin zetten dan kan ik er maar 3 in zetten ivm goede verdeling en 3x12gr = 6x6gr dus dat maakt volgens mij geen hol uit???? of zie ik dat verkeerd
maar goed hij haalt volgens mij met 6x 6gr niet eens zijn toeren bij zn top…(motortje te zwak denk ik of gewoon 6x6gr te zwaar)
😕22 november 2006 om 15:32 #215108nou net even met de multivar met 6gr. erin naast dat setje van mijn broertje gereden en wat denk je..ik trek harder op(minimaal) en ga wel 2 km per uur harder, haha
dit was met de 4,7gr erin dus even snel en toen trok hij weer iets harder…
en het allermooiste is nog dat ik met originele voorvario harder ging 😕
niet veel maar toch al snel 2 a 3km/u en daarbij had hij op zn top last van een beetje overtoeren.. 😕
en dat heeft hij nu(multivar 6gr.) niet meer 😕ik begin er onder tussen geen moer meer van te begrijpen..
22 november 2006 om 18:50 #215109OMG
hoevaak heb ik wel niet gezegt dat je 7 of 8 gram moet hebben:S
al dat gezeik dat ie zachter gaat dan je standaard vario22 november 2006 om 19:00 #215110Je zou eigenlijk je brommer op testbank moeten zetten (met koppeling) en kijken op welk toerental je het meeste vermogen aflevert, en op dat toerental je vario afstellen!:) (ik weet zelf ook wel dat een vespa-vario niet zo af te stellen is als een scooter vario, maar zo zit je iig in de goede richting kwa toerental)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno22 november 2006 om 19:08 #215111Toerenteller is perfecto 🙂 ! kost wel 60 euro maar dan ken je stuk beter afstellen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.