:: M’n Vespa doet raar, HELP!
-
heey mensen,
mijn vespa doet erg vaag, namelijk vaak als ik m voluit trek dan doet ie ineenkeer bwoaaaaaaap.. dan loopt ie stationair maar kan ik geen gas geven want dan verzuipt ie ook gelijk. als ik m dan uitzet en meteen weer aanzet is ie gewoon weer fel. als ik m dan koud laat worden start ie moeilijk.. en als ie dan weer warm word start ie weer gewoon goed.
dit is niet altijd! hij doet t vaker als ik hem ineens voluit trek en dan als ik een halve minuut voluit gereden heb ofzo
ik vind t heeeeel vaag naja
groetjes joey
wat voor sproeier heb je er in zitten?
en gebeurd dat met die malossi 80?
groetjes joey:P
ikheb er sproeier 74 in zitten.. bougie is koffie-metmelk-bruin..
jaa dat is met doe malossie 80
groetjes joey
hoe kan je 80cc malossi op standaard bewerkte carters krijgen igg is het niet gewoon een 70cc want ik had op mn ouwe vespa ook een malossi 70cc en met leo krul deed die perfect maar met city power en dan 4 min vol gas en op topsnelheid viel die ook zo weg en draaide die nog stationeer en na uit zetten was die ook weer fel dus ja mybe dat die ergens valse lucht aanzoog ofzo maar dat heb ik nie meer kunnen uitzoeken omdat die gejat is
oh dat had ik ook.
mijn cillinderkop waar de boechy in gaat was verdraait en daar kwam ook te veel lucht door
G-noDonateur
Kelvin :
………..de boechy……..
Whaha sorry maar hoe fout kun je bougie schrijven:P
Loopt je brommer redelijk hoogtoerig stationair?
eddiBijdrager
ook weer valse lucht langs de boogie woogie…
ik eb dat ook al eens gehad. En je moet eigenlijk gewoon wat sproeiers proberen denk ik. ik denk dus dat het aan je sproeier ligt. ofwel wat hoger ofwel juist wat lager weet het niet. ma kdenk daj moet je sproeier ke veranderen
TimBijdrager
sproeier 74?:S ik heb bij mijn malossi een 64 der in en in mijn 80cc een 70 dus misschien wat aan de grote kant.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.