Vespa-Ciao.NL
:: MK Prorace 2 op ciao

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden MK Prorace 2 op ciao

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Dries
      Bijdrager

Whoow das echt wel mooi, moet lekker peren op een ciao’tje!

Gaan jullie nu hetzelfde doen? is de cilinder op de bovenstaande foto’s er ook eentje van een AF1?

En is die blauwe fles wat ik denk dat het is? Op een ciao? is wel ziek denk ik..

TimoO_
        Donateur

zozo, dat is mooi gedaan. ik vraag me af hoe ze de slag aangepast hebben, ik zie dat er aan het krukasje gesleutelt is in ieder geval.

het is trouwens een cilinder van een Minarelli Verticaal. heb ik er ook nog 2 van liggen hier. maar ik denk dat zo’n AF1 cilindertje harder moet blazen (zeker een 70cc).

en die blauwe fles is inderdaad een Nos injectie. je ziet ook het “spruitstukje” bij de carburateur.

LvDoni
          Topic starter

Hmm dat ziet er vet uit! Nouja, ik hou het eerst wel op een 70cc als het zo ver is, heb nog genoeg andere projecten namelijk 😮

frf
            Bijdrager

pro race 2 van senda past net tussen het frame van een ciao scheelt maar 2 of 3 mm heb een keer opgemeten met een kameraad van mij die ook pro race 2 heeft op een senda dus die van een senda moet net passen maarja dan moet je nog een manier vinden om op je carter te bevestigen en dat gaat moeilijk worden.

speedbuxy
              Bijdrager

Ja en dan nog het slag verschil aanpassen.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.