Vespa-Ciao.NL
:: mix
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pier
    Topic starter

hallow.. ik heb nog een mix blokje liggen.. enk wouw graag ff weten wat de voordelen en de nadelen er van zijn tegen over een normaal blok?? en wat je het beste kunt doen gwoon een mix blok of een normaal blok.. enk heb nog een elektrische ontsteking.. kan iemand me ff uitleggen hoe die precies werkt en hoe je die aansluit enzow..
      al vast bedankt..

barry
      Donateur

de kleuren die je op de CDI moet aansluiten staan op de CDI.
        WIT-GROEN-ROOD.voor de rest heb ik ook nog vragen,maar die staan onder een andere rubriek.

woe
        Bijdrager

ik prefereer een mixblok

overal tanken waar je wilt, sta je daar in n verlaten industrie terrein zonder iets in je tank(was mij n x gebeurt) daar kan je echt geen brommix tanken

maar n mixblok is alleen leuk als je der n normale cilinder in kan rammen, dus als je n nieuw model heb kan je beter gewoon n normaal blok met elec ontsteking nemen

iaccaloco
          Bijdrager

Mix is op zich idd. fijn, maar als je er hárd mee zou willen gaan had ik er toch absoluut een puntencarter tussengezet…..

Idioten bij Vespa, waarom nou in jézusnaam een vliegwiel van 1,3 kilo eropzette 😕

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Vespaflappie
            Bijdrager

iaccaloco :
              Mix is op zich idd. fijn, maar als je er hárd mee zou willen gaan had ik er toch absoluut een puntencarter tussengezet…..

Idioten bij Vespa, waarom nou in jézusnaam een vliegwiel van 1,3 kilo eropzette 😕

Voor alles is ene oplossing; beun er een elek vliegwiel v pinasco tussen!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.