Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjaak trekhaak

oke ,ik kom binnekort toch weer na obbicht ,moet nog ff het blok nakijke ,trok gister flink valse lucht tusse cilinder en kop ,had eerst een 70cc pakking derin ,lekte die ,had ik zonder pakking geprobeerd ,lekte die ook ,heb nu een 80cc pakking dertusse maar heb nog niet geprobeert

sjaak trekhaak

vandaag weer ff aan de kappe gewerkt ,de linkerkap moest nog een beetje aan geplamuurd en geschuurd worde ,zate nog een paar putjes in,en de rechterkap moet nu alleen nog blanke lak over ,hier wat foto`s 8)

Frits
        Bijdrager

Ziet er gelikt uit:lol

Jacky
          Bijdrager

Zoo vet die kleur!

N!CKs

zeer mooie kleur, zeer netjes:thumb
              ga zo door

sjaak trekhaak

danke ,heb net 2 lage blanke lak erover heen gespote ,toen een sticker derop geplakt en nog 2 lage blanke lak ,de linkerkap word morge gespote.

crossfreak
                Bijdrager

sjaak trekhaak :
                  oke ,ik kom binnekort toch weer na obbicht ,moet nog ff het blok nakijke ,trok gister flink valse lucht tusse cilinder en kop ,had eerst een 70cc pakking derin ,lekte die ,had ik zonder pakking geprobeerd ,lekte die ook ,heb nu een 80cc pakking dertusse maar heb nog niet geprobeert

mischien eens je cilinder kop gaan vlakken??
                  ik had ook heel erg valse lucht met mijn cilinder….ff vlakke en weg valse lucht.

sjaak trekhaak

ik heb nu een 80cc pakking ertusse maar ik hoor em nog een heel klein beetje fluite als ik gas geef dus morge beetje vloeibare pakking ertusse;)

sjaak trekhaak

vandaag een glaasje van plexiglas gemaakt voor de koplamp ,moet alleen nog wachte tot ik de gate erin kan boren,heb zelf niet zo`n boor dus moet ik bij een vriend van me doen,waarschijnlijk morge en dan kan de hele lamp gespote worde ,ik ben nog iets apparts van plan met de voorlamp maar ik weet niet zeker of dit gaat lukke dus dat moet ik eerst nog ff probere.

N!CKs

okej ziet er goed uit:thumb
                        mooi kleurtje, gespiegeld.:D

sjaak trekhaak

hoezo gespiegeld ,is gewoon doorzichtig plexiglas

Juulie
                          Bijdrager

hey ik had een vraagje maar hoeveel ben je ongeveer kwijt voor 2 kapjes aan parelmoer spuitbussen en dan bedoel ik hoeveel spuitbussen en hoeveel geld??

sjaak trekhaak

heb je een setje wel genoeg aan ,op de vorige pagina staat een link na jmpb ,daar staan ze;)

sjaak trekhaak

omdat sommige mensen dachte dat me uitlaat er slecht uitzag heb ik em net ff gepoetst en een foto gemaakt.

reiniero
                                Bijdrager

boh die ziet er net als nieuw uit:o super mooi ding hoor =)

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.