Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjaak trekhaak

haha je bent niet de eerste die dat zegt van de cdi ,maar het is een oud frame dus ik heb het gat voor de bougiekabel aan de rechterkant zitte en ik heb niet zo`n beugeltje voor de cdi maar dat maak ik nog wel.

hansieb
      Moderator

Altijd handig als er iemand in de buurt woont van het forum 🙂

sjaak trekhaak

ja idd 🙂

N!CKs

de kickstart staat hem zeer goed:thumb
            vanaf hier ziet de uitlaat er zeer goed uit, op de andere foto’s leek die vies maar dat is ie nie.:lol
            ga zo door, komt er nog us een vario:D

Frits
            Bijdrager

Ach boeie
              als die maar werkt
              en als de kappen erop zitten, zie je er niks van

sjaak trekhaak

@nicks ,dat was wel de bedoeling ja dat er nog een vario op kwam.

barry
                Donateur

Mooi zo , Je kan de CDI ook op de achterbrug monteren,daar heb je plaats genoeg & is het niet zo rommelig.

sjaak trekhaak

bedankt voor de tip ,maar word de bougiekabel dan niet een beetje te lang?

N!CKs

jah, idd dan wordt hij best lang:D. denk zon 30á35cm;)

barry
                      Donateur

sjaak trekhaak :
                        bedankt voor de tip ,maar word de bougiekabel dan niet een beetje te lang?

Dat kan geen kwaad,daar het hoogspanning is & er amper stromen vloeien.

sjaak trekhaak

oke dan ga ik dat doen;)

FonS
                          Bijdrager

je hebt toch zo’n race kabel of niet? die was vrij lang meen ik me te herinneren, dan zou ik de cdi aan de linkerkant maken 😉
                            waar normaal de bobine zit bij cp, voor de koppeling dus.

sjaak trekhaak

ja kan ik ook doen ,moet ik een gaatje in t frame bore maar is geen probleem.

sjaak trekhaak

weer een kleine update ,vandaag de kappe nog maar eens geschuurd want ze ware nog niet glad genoeg.
                                ik heb ook ff mijn oude achterwiel erin gezet want op de 5 spaaks had ik achter een kale band,heel kaal,hoe zou dat nou kome:con

krijg volgende week als het goed is mijn nieuwe bande voor de 5 spaaks ,semi slicks van michellin.

heb de ook de koplamp nog een beetje geschuurd en het gat van de schakelaar dicht gemaakt ,kome wat kleine schakelaartjes op de achterkant van de lamp.

binnekort weer meer;)

Jacky
                                Bijdrager

MOoi ding, ik wist nie eens datjij dat was. Maar zon beugeltje om de cdi op te hengen heb ik nogwel liggen voor je.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.