Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

ah ik had het met wit mooier gevonden 😉 nu krijgtie teveel van die kleur vind ik! en die uitlaat is dan wel ERG vuil, want hij moet echt lekker glimmen gewoon :)!

sjaak trekhaak

haha geloof me ,die uitlaat ziet er egt nog goed uit ,ik zal em wel es poetse en een foto make
        @nicks ,ik ga de koplamp nog make met 2 spotjes erin en een draadloze fietse teller erop zette ,voor de rest weet ik nog niet.

als nog iemand ideen heeft laat maar hore.

N!CKs

okej, van de koplamp dat wist ik al, van de fietsen teller nog niet.
          maar zou hij niet gaan storen met de bougi/bougidop??
          en opzicht heeft lemon wel gelijk met te veel mirage, zwart zal miss ook wel mooi staan.
          maar je moet het zelf wete:lol

J3sp3R
          Bijdrager

Hoeveel kost dat nou, die Motip effecten lak incl primer? 😛
            Voglens mij zag ik ze laatst voor 20 euro, 1 lak, 1 primer.. Toch neit zooo duur?

sjaak trekhaak

hier bij de heuts stond onder de lak op het rek 39,95 ,kom bij de kassa was het 33,95 en op jmpb staan ze voor 34,50 http://www.jmpb.nl/shop/index.php?cat_id=18&catname=’Smeermiddelen&#8217;

FonS
              Bijdrager

N!CKs :
                okej, dat kickstart setje ziet er gewoon nog super uit:thumb

ja, ik verkoop geen rotzooi :p
                heb alles helemaal nagekeken en schoongemaakt, vooral de ketting, daarvan gingen zo’n 7-8 schakels stroef, dat is er nu nog maar eentje.

maar Marc, ik zou de pedalen wel nog een keertje schuren en spuiten, of misschien laten poedercoaten (is duurzamer he)

N!CKs

jah, dat weet ik ook wel dat je geen rotzooi verkoopt:thumb
                  maar het is net allemaal nieuw:D

sjaak trekhaak

FonS :

N!CKs :
                    okej, dat kickstart setje ziet er gewoon nog super uit:thumb

ja, ik verkoop geen rotzooi :p
                    heb alles helemaal nagekeken en schoongemaakt, vooral de ketting, daarvan gingen zo’n 7-8 schakels stroef, dat is er nu nog maar eentje.

maar Marc, ik zou de pedalen wel nog een keertje schuren en spuiten, of misschien laten poedercoaten (is duurzamer he)

ja daar was ik ook over aan het denke ,ik wilde ze wit spuite maar ik denk dat dat idd niet lang mooi blijft,wat zou het ongeveer koste om die te late coate,iemand een idee?

sjaak trekhaak

zo het carter zit weer in elkaar met de kick krukas en nieuwe lagers,keering en pakking ,morge komt de nieuwe cilinder erop ,70 dr evo.
                      met de oude cilinder heb ik een paar warmlopers gehad ,heb net es gekeke,de cilinder zelf zag er nog goed uit ,alleen de zuiger daar zaten een paar dikke vege in.
                      morge foto`s van het blok;)

N!CKs

okej, dat is geod om te horen. geen problemen gehad met het in elkaar zetten;)
                        wil de foto’s wel eens zien:D

sjaak trekhaak

nee dit keer geen probleme gehad ,ik was alleen bijna de carterpakking vergeten erin te doen:)
                          zag het net optijd anders kon ik de carters weer uit elkaar hale.

FonS
                          Bijdrager

alleen die 2 pedalen laten poedercoaten zal niet veel kosten 😉 maar het moet natuurlijk niet, dus daar zou ik een keertje rustig voor kijken.

blokje zal waarschijnlijk lekker lopen, inlaat ook gevijld?

sjaak trekhaak

niet tot 13mm uitgeboord,alleen ligt uitgeveild .

sjaak trekhaak

vanmiddag ff bij fons geweest ,hij heeft me geholpe met de kickstart erop zette ,ik wist niet hoe dat moest met die veer enzo ,ook heeft die nog ff men frame een beetje aangepast,nog bedankt hiervoor:thumb.ik had dat zelf niet ver genoeg gedaan dus kwam het tandwiel tege het frame op ,maar nu niet meer ,ik moet alleen nog een blokkeer pen make,dat ga ik morge doen.
                                aan de kant van de uitlaat heb ik geen stepje erop omdat die er bijna tegenaan komt ,en ik ga ze toch niet gebruike als steps dus is 1 genoeg.

Frits
                                Bijdrager

Je hebt je CDI aan de verkeerde kant
                                  mooi brommertje verder:lol

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.