Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Bijdrager

ziet er nice uit sjaak, ben je er tevreden over?,

sjaak trekhaak

ja ben zeer tevrede ,rijd stukke beter als krul ,moet alleen voor een beugeltje aan het frame amke of een veer ofzo ,nu zakt die van de flens af .

KennyVespa
        Bijdrager

die beugel moet zowiezo anders kan je flens breken dus, maar gelukkig is die in goede handen

N!CKs

jah, dat vindt ik ook. want hij staat echt mooi onder je brommer:thumb

sjaak trekhaak

dag mense ,er is al een hele tijd niks meer gebeurd,maar daar gaat vanaf morge verandering in kome.
              ik heb van fons een kickstart setje gekocht,hier ben ik zeer tevrede over ,die komt er morge op.
              ook komt er morge een nieuwe cilinder onder want met deze heb ik 4 warmlopers gehad ,de laatste keer was me luchtfilter onder het rijde eraf gegaan.
              ik heb ook een beetje aan de kappe gewerkt ,deze had ik 2de hands van een vriend van me gekrege ,dus er zate hier en daar een paar krasse in ,die heb ik er inmiddel uitgehaald met schure en plamure ,de kappe ligge nu in de effect primer en mischien worde ze morge in kleur gespote.
              ik heb gister ook een stuk plexiglas gehaald ,dat ga ik gebruike voor de koplamp, daar kome 2 spotjes in en mischien ook nog een paar ledjes, het gat waar de schakelaar heeft gezete word dicht gemaakt want er kome andere schakelaartjes op.
              hier nog een paar foto`s van hoe die er nu ongeveer bij staat

ciao in the spotlight8)

het spotje aan de kant van de kabels is aan ,zo word de lamp gemaakt ,alleen geen ducktape meer;)

dat was het weer ,komende week meer foto`s

ciao

Rebel

😛 Je herkende me toestrax ook niet in sittard he ik vroeg of je ook mee ging sprinten 😛

LeMoN
                Bijdrager

Ziet er mooi uit, alleen zou ik die uitlaat ook is een opknap beurt geven 😛

N!CKs

jah, idd lemon heeft gelijk, zou de uitlaat ook opknappen.
                    voor de rest is het een mooi brommertje:thumb

FonS
                    Bijdrager

kick-setje is in ieder geval goed terecht gekomen 😉 goed om te zien dat jij er blij mee bent.

wordt een leuk ciao’tje, als je hem ‘klaar’ (echt af is je brommer nooit) hebt, kom je nog maar eens langs 😉 wil hem wel eens goed bekijken, toen je voor die kickstart kwam had ik ff geen tijd omdat Nigel net hier was met z’n ciao (was kapot)

KennyVespa
                      Bijdrager

LeMoN :
                        Ziet er mooi uit, alleen zou ik die uitlaat ook is een opknap beurt geven 😛

hoezo opknappen, hoeft aleen te poetsen, ding is 1jaar geleden door mij opgeknapt, dus hoezo opknappen, er zit geen spatje roest op aleen wat vuiligheid

ding is gewoon goed

sjaak trekhaak

Rebel :
                          😛 Je herkende me toestrax ook niet in sittard he ik vroeg of je ook mee ging sprinten 😛

hahah ,nee ik had je idd niet herkent,ik vond de sbo wel tege valle ,was niet zo veel te beleve.

@fons: ik zal zeker nog een keer langs kome als die klaar is

@lemmon: kenny zegt het al ,zit alleen een beetje vuil op

sjaak trekhaak

vandaag de kappe nog eens goed geschuurd met korrel 1200 en water en vervolgens 2 lagen effect primer.

en het kicksetje ,de krukas staat niet op de foto ,want die ligt in de vriezer.

ga na het eten het blok uit elkaar hale en schoonmake en dan de kickstart erop zette.

N!CKs

okej, dat kickstart setje ziet er gewoon nog super uit:thumb
                              kappe zijn ook al zeer mooi, worden toch ook zelfde als brommer??

sjaak trekhaak

ja ik wilde ze eerst wit make maar bij nader inzien worde ze vampire mirage.

N!CKs

okej, denk dat dat ook beter staat dan wit;)
                                  wat ga je der nog meer aan doen??
                                  of laaat je hem daarna nog effe zo?

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.