Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Moderator

hey kom van ’t zomer ook naar de meeting in groningen, dan heeft mijn si een leuk ciao zusje in dezelfde kleur:D

ziet er goed uit:thumb

sjaak trekhaak

danke ,nee groningen is me een beetje te ver weg ,heb geen vervoer

G-no
        Donateur

ziet er echt mooi uit! maar idd, waar heb je die achterband vandaan? erg mooi en in welke maten zijn ze er?

sjaak trekhaak

bandjes heb ik bij scootxtreme gekocht voor 16 euro per stuk ,dit zijn 16 inch maar de rest van de mate weet ik zo uit me hoofd niet ,en of ze 17inch verkope weet ik ook niet

masters
            Bijdrager

standaard zit er toch ook 16” op?

sjaak trekhaak

ja ,ik heb toch ook 16 erop:con

FonS
                Bijdrager

inderdaad mooi geworden :thumb

bandje is een Vredestein STT (toch?) 😉 heb ik ook eentje van

Frits
                  Bijdrager

@sjaaktrekhaak
                    Zijn ze ook in 17 inch te krijgen?

sjaak trekhaak

@fons , bandjes zijn deestone slick
                      @frits ,dat weet ik niet zou je ff na scootxtreme moete belle

sjaak trekhaak

zo ff een kleine update

ik heb gister de 5 spaaks van rebel gekocht ,die zijn inmiddels al mooi hoogglans wit gespote,ik wilde eerst ook nog de rand poleiste ,maar bij nader inzien was me dat een beetje te veel werk, ik ben nog steeds op het voorspatbord aan het wachte ,duurt wel erg lang daar bij epc.
                        ik heb nu ook snelgas erop gezet ,en ik ben nog op zoek naar mooie 17 inch slicks ,als iemand mooie bandjes weet laat maar wete dan, foto`s kome waarschijnlijk morge.

sjaak trekhaak

ik kreeg de bande niet van de velge af ,dus heb ik ze een beetje afgeplakt, niet goed genoeg want nu lijkt het of ik white wall bande heb,maar kome toch slicks op binnekort
                          hier zijn de foto`s

reiniero
                          Bijdrager

ziet er mooi uit man;) zeer vet kleurtje maar ik zag je bobine zit wel aan de verkeerde kant 😛 en komen er nu zwarte of witte kappen op?:thumb

sjaak trekhaak

bobine zit er op de sjaak beunhaas manier op ,hangt met 1 schroefje vast ,de zijkappe ben ik nog aan het twijfele ,of wit of dezelfde kleur als de rest van de brommer ,en ben nog steed sop het voorspatbord aan het wachte

pier
                              Bijdrager

mooie brommer:) die krul staat hem ook leuk, de zijkappe moet je wit maken!

sjaak trekhaak

zo ,heb eindelijk men voorspatbordje ,ga komende week ook variokappe bestelle en ik ga aan de koplamp beginne ,kome 2 halogeen spotjes in,hier nog ff wat foto`s

spatbord gespote

oude velg met band

tank met tankstrip

ciao @ de kermis

de zijkappe worde dezelfde kleur als de brommer en de koplamp waarschijnlijk ook
                                  ga morge een nieuwe cilinderkop hale want die wat ik nu heb is gaar(iemand nog tips voor een cilinderkop?welk merk is goed)
                                  dit was het weer voor nu ,binnekort meer foto`s

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.