Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

4 berichten aan het bekijken - 361 tot 364 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Shaker
    Bijdrager

zeer mooie ciao, ik zou alleen de groene en de blauwe sticker van het frame afhalen. Vloekt beetje vind ik. :p

sjaak trekhaak

dankje ,haha ik ga nog wel meer van de tank afhalen als alleen die stikkers ,de lak en plamuur gaan ook eraf ,word een nieuw project van gemaakt maar nu nog niet ,word wat voor in de winter zodat die volgend jaar zomer af is.

n!ck*s

okee, zeer vet!
          mooi dat je er wer een nieuw project van gaat maken.:thumb

sjaak trekhaak

Update: 19-09-09

Vanmorge heb ik het pakketje van Mike ontvangen, daar zat een kickblokje met 70DR evo in, carters en krukas zijn bewerkt voor de DR. Hier komt de eurocilindro LC kop op, vliegwiel word weer afgedraaid en ik was van plan om ook eens wat te probere met een ophoogplaatje en de cilinder een beetje te bewerken.
            Wat het uiterlijk van de brommer betreft, binnekort word het frame door een vriend van me gelast en verstevigt, komt geen stang tusse ofzo maar gewoon de lasnaden worden verstevigt en er worden onder de kappen hier en daar stukken plaat op gelast.
            Daarna word het frame gestraald en ga ik hem helemaal strak maken( met strak bedoel ik ook echt strak:) ) alle lasnaden en kieren worden strak geplamuurd en ook de tankinhammen worden weer strak gemaakt.
            De meeste dingen ga ik nieuw kopen zoals de zijkappen, vliegwielkapje, koplamp, kabels, bedrading, remhevels etc.
            Ik heb ook al besloten wat voor een kleur dat die word, verklap em nog niet maar het word geen alledaags kleurtje:)
            Als er weer serieuze vorderinge in het project zijn dan maak ik wel een nieuwe perso pagina aan en dan zien jullie het wel, de bedoeling is om er dit keer echt een show brommer van te maken wat in de zomer van 2010 af is zodat ik dan ook na de groninge meeting kan.

4 berichten aan het bekijken - 361 tot 364 (van in totaal 364)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.