Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

n!ck*s

wow, ziet er netjes uit die koppeling.
      past mooi bij de brommer, jammer dat er een kap overheen komt:D

sjaak trekhaak

gister avond een lekker stuk gereden met het nieuwe koppelingshuis en ik moet zegge ,uber chill:thumb
        trilt een stuk minder vooral als je op top rijd dan doet die niet meer ,zoef zoef zoef.
        ik ree op een 80km/h weg en ik ging de auto`s voorbij dus met de topspeed zal het wel goed zitte.

Edjuh
        Bijdrager

Oh serieus doet hij dat niet? haha dan ga ik hem ook maar eens installeren!

Nette snelheid ook voor een vario brom! Die pinasco is wel een topper ondanks zn kleine poortjes.

Jij hebt geen zware vertanding?

sjaak trekhaak

uhm heb eigelijk geen idee wat ik voor een vertanding heb ,zal dalijk eens kijke.

mefke84
            Bijdrager

ziet er weer vetjes uit harry, FF offtopic heb jij nog een Cab?? 13/13 of een andere,

sjaak trekhaak

nee fred dat heb je me laats ook al gevraagd:)

peter139
                Bijdrager

mag ik vragen waarom je voorvork eigenlijk nog zwart is? of heb je dat bewust gedaan? Je kleurenbombo is wel geslaagd mooi ciaotje zuinig op zijn

sjaak trekhaak

hey peter dank je;) voorvork is zwart omdat de vork wat er eerst inzat was gescheurd bij de laspunten binnenin ,toen heb ik deze ebr vork gekocht op jmpb ,had geen lak meer thuis dus heb ik em gewoon zo erin gezet en ik vind het zo wel appart uitzien icm de carbonne dempers.

ritze
                    Bijdrager

booh kerel ik vind die wiele van jou echt super master… en de rest is ook ram vet.
                      maar ik zie jou ciao wel niet vaak 😕 konde we wedstrijdje bouwe voor de fun (ik hou je toch niet bij:D) mja, ik zie het wel.

greetz van ritz

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                      Link naar Mijn collectie / Projecten.

sjaak trekhaak

@rirze, ben bijna elke dag buite met de brommer:con

Update: 18-07-09

lang geen update meer geweest ,heb sinds een tijdje een polini vario derop omdat de malossi vario best wel versleten was en de brommer niet meer lekker trok, nu trekt die weer als een beest:D
                        de demper van de uitlaat bleef steeds los gaan omdat de gaten waar de popnagels ingingen veel te groot waren geworden dus heb ik de demper 1 cm ingekort en nieuwe gaten geboord zodat die weer goed vastzit.
                        ook heb de verlichting een beetje aangepast, zo heb ik nu in de koplamp 1 blauwe led, 4 witte leds als gewoon licht, 2 tuimelschakelaars en de koplamp behuizing heb ik in carbonfolie verpakt:)

koplamp behuizing

blauwe led

achterlicht

gister na een lange tijd ook de velgranden nog maar eens gepolijst.

st3yn
                        Bijdrager

Ziet er zeker weer strak uit :thumb

niceVespa
                          Bijdrager

VET die behuizing zou het glaasje voor je achterlicht er ook mee doen:thumb

GTZ NV

sjaak trekhaak

bedankt ,nee glaasje van het achterlicht word gewoon van doorzichtig plexiglas.

sjaak trekhaak

Update: 08-08-09

Zojuist is tijdens het rijden de brommer vast geslagen:( ,geen beweging meer in te krijgen, denk dat de cilinder is vast gelopen, of het kan heel miss de vertanding van de varioklok zijn, morge maar eens kijken ,als het de cilinder is dan gaat alles de verkoop in.

jeha
                                Bijdrager

mocht het zover komen dan hoor ik graag wat het hele plaatje kost zonder motor en evt zonder wielen

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.