Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sieger
    Bijdrager

het was denk ik mooier als je velgen zwart waren met een chrome rand;)
      vind witte velgen niet bij je ciao staan
      maar verder een zeer knap ciaotje:thumb

sjaak trekhaak

tja ieder zijn smaak he ,bij zwarte velge valt het idd beter op maar ik vind wit toch echt veel beter uitzien bij de kleur en als je int donker rustig rijd ziet het echt ruig uit de overgang van wit na gepolijst;)

Edjuh
        Bijdrager

Jammer dat we je ciao niet op de limbotoer konden bewonderen.

Goeie keus die 46mm pinasco.

sjaak trekhaak

idd jammer dat ik niet heb kunne meerijden ja ,ben benieuwd hoe die pinasco gaat lopen ,ik heb btw ook de tank schoongemaakt een nachtje cola derin gegooit ,zat echt superveel rotzooi in benzinefilter zat helemaal verstopt enzo ,als die pinasco eronder ligt ga ik ook alleen nog maar zelf mengen v power met castrol olie. met de polini tankte ik gewoon mengsmering bij de pomp en had ik na een paar dagen al een dikke zwarte laag op de bovenkant van de zuiger.

sjaak trekhaak

Update: 28-04-09

Pakketje van jmpb binne:)

nu zag ik dat in die cilinder 2 poorten zitten die gewoon dicht zijn, neem aan dat dat zo hoort maar zou het veel verschil maken als ze open zijn?

niceVespa
              Bijdrager

geen idee denk dat het niet veel uitmaakt

GTZ NV

Martijnvanheerde
                Donateur

Mooi cilindertje:D Moet je aan Edjuh vragen. Ik weet niet of hij hem al heeft getest. Hij heeft ze open gemaakt.

Tonni
                  Moderator

Ik heb ze ook open gemaakt, maar ik kan je niet vertellen of het verschil maakt aangezien ik de cilinder nooit geprobeert heb met dichte boosters.
                    De meeste snelle cilinders hebben ze open dus ik ga er zelf vanuit dat het zeker niet slecht is.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

TimoO_
                    Donateur

Daan777 had ze volgens mij open gemaakt bij z’n DR, hij was er wel over te spreken.

VoNcKjE
                      Bijdrager

ik hep ze dicht en khep de cilinder ook getest van iemand die had ze open je merkt duidelijk positief versgil
                        duz open maken!!!!!!
                        doe ik bij mijne ook nog:D

sjaak trekhaak

hmm oke ,dan ga ik ze denk ik doorprikke, zonde om ze niet te gebruike lijkt me(a)

TimoO_
                          Donateur

Als je ze niet open maakt worden ze alsnog via de zuiger gevoedt, alleen lijkt het me beter om het mengsel direct via het carter te laten komen.

sjaak trekhaak

Zonet het blokje in elkaar gezet ,poorte in de cilinder open gemaakt klein beetje groter gemaakt dan ze eigelijk waren:fuck2
                              ook heb ik de ontsteking een beetje vervroegt ,moet alleen nog ff nieuwe boutjes halen voor de ontsteking vast te zetten, tank nog een keer doorspoelen met benzine want heeft cola ingezeten en dan nog een paar liter v power halen, hoop dat ik er zaterdag mee kan rijden, ben ook nog bezig met een filmpje te maken maar ik moet nog wat meer rijdend beeldmateriaal hebben dus eerst maar ff inrijden.

ajuus

Martijnvanheerde
                              Donateur

En hoe rijd de Pinasco(a)??

sjaak trekhaak

heb em nog niet lopend moet nog 2 boutjes hebbe voor de ontsteking vast te zetten, denk dat die zaterdag loopt;)

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.