Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Die kleurtjes op je krukas komen van de hitte, dat is niet normaal nee dus hij heeft veel wrijving moeten trotseren denk ik! Aangelopen?

sjaak trekhaak

@hansieb ,staan toch genoeg leestekens in dacht ik zo:)
        @arvid ,van de ene kant vind ik het ook wel zonde dat de voorvork zwart is maar van de andere kant heeft het wel wat.
        @edjuh aan de binnekant van de carters was niks raars te zien,hier een foto van de krukas.

FonS
        Bijdrager

echt niks te zien op het inlaatvlak? want daar heeft hij tegenaan gelopen…
          kan inderdaad wel dat er niets te zien is, maakt opzich geen krassen als er smering is

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Wat zijn dat voor (k)ruklagers ?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Tonni
            Moderator

Ik denk dat die lagers er heel goed iets mee te maken kunnen hebben…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

sjaak trekhaak

ja dat lager vond ik ook al wazig ,ik had die krukas van een vriend van me gekregen en de lagers zaten erop, aan een kant zat een gewone en aan een kant die wat op de foto te zien is ,maar hij had die lagers er pas opgezet en ze voelde nog goed aan dus heb die krukas er gewoon ingezet ,het lager op de foto is ook het lager wat niet meer goed draaide ,maar voor de rest was in de carters echt niks te zien.

niceVespa
                Bijdrager

zker mooie ciao sUUUper mooi gast

GTZ NV

sjaak trekhaak

update 14-09-08

afgelope week een nieuwe as en lagers in het voorwiel gezet ,draait nu weer lekker soepel en nog wat foto`s van de nieuwe vork.

achterlicht glaasje van de binnekant zwart geneveld

morge bij epc een velletje carbon folie halen voor de voorvork dempers ,het zilvere gedeelte word carbon met miss een malossi stikker ofzo erop en dan een paar laagjes blanke lak erop.

sjaak trekhaak

Update 28-01-09

na lange tijd maar weer eens een update ,na de sneeuw van afgelopen tijd waren sommige onderdelen van de brommer toch wel toe aan een schoonmaak beurt zoals de uitlaat:o

zoals je op de foto kunt zien lag de boormachine met staal borstel al klaar dus uitlaatje ziet er nu weer netjes uit, moet alleen nog andere popnagels in de demper zetten want die wat er nu in zitten zijn eigelijk te klein.

vandaag heb ik de voorvork van de brommer verlaagd ,zonder aan de vork te hoeve lassen:) en heb de achtervelg gepoetst want ook die was helemaal smerig.

morgen komen foto`s van hoe de brommer er nu bij staat en nog ff een lijstje met dingen die nog moete gebeuren voor de limbo tour.

: Scheur in frame lassen afwerken en spuiten.
                      : Demper goed vast zetten.
                      : Nieuwe remkabels en nieuwe gaskabel.
                      : Voorvelg nakijken en goed in elkaar zetten ,om een of andere wazige reden liep de rempot aan in het voorwiel heb dus nu tussen de velg en de rempot een extra moertje gezet zodat die rempot iets verder na buiten komt.
                      : Andere koppelings schijven ,deze zijn niet meer recht.
                      : Vario bus afdraaien want de snaar slipt door.

morge komen foto`s.

niceVespa
                      Bijdrager

weer een hele was-lijst:P maar dat is het waard he;)

GTZ NV

Bartjee
                        Donateur

Altijd jammer dat die uitlaatjes zo naar de klote gaan in de winter. Mijn cannon ziet er ook echt belabberd uit. Blijft een vette brommer kerel:thumb
                          Vind alleen dat die polini sticker eraf moet, verpest de brommer een beetje..

sjaak trekhaak

ogja ,gelukkig ging et met de boormachine best goed eraf ,daarna nog ff geschuurd met hele fijne staalwol en de bocht doe ik altijd als ik gerede heb insmere met olie.

st3yn
                            Bijdrager

Bartje als je een uitlaat poets freak als ik bent dan blijft je uitlaat er goed uitzien hoor in de winter :lol

Het blijft een supervette ciao :thumb

sjaak trekhaak

haha ja als je een poetsfreak bent wel ja ,maarja moest met de brommer na stage anders was die gewoon lekker binne blijve staan ,maar morge kome nieuwe foto`s, moet nog een beetje poetse enzo en de voorvelg nakijke, heb me vandaag helemaal de pleuris zitte poetse op de achtervelg:con

n!ck*s

het blijft een mooie ciao:thumb

idd, de achtervelg poetse is veel werk, in al die kleine hoekjes zit rotzooi.

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.