Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

maar als je de veren toch inkort duwt de demper je veren toch weer evenhard omlaag? of hebben jullie zo’n slap dempertje.

tenminste, je kan volgens mij je veren wel inkorten, alleen maakt het gewoon totaal geen verschil aangezien je demper toch het zooitje weer omlaag duwt om het zo te noemen.

diac
      Bijdrager

die dempers duwen dat niet omlaag hoor 😉

sjaak trekhaak

@timo ,ik ga de veren niet inkorten maar zo`n schroefsysteem make zoals peter139 ,dan heb je toch wel heel behoorlijke dempers nodig die je de schroeve aan de onderkant van je vork deruit duwen.

sjaak trekhaak

vandaag pakketje binnegkrege van jmpb
            nieuw bandje voor achter

electronische speedengine carters

meteen krukas enzo over gezet op de nieuwe carters ,paste de ontsteking niet fatsoendelijk erop:((heb ik een hoekje uit het carter moete veile toen paste het wel, wilde ik de moer op mijn krukas draaie ,is de schroefdraad kapot ,:boos.

morge maar eens kijke wat ik ermee ga doen.

Bo3T
            Bijdrager

hmm das wel pech hebben. eerst veilen, dan draad kapot…

draad valt nog wel te tappen ofniet dan?

sjaak trekhaak

kick krukas is scheef :((ik heb geen idee hoe het komt ,maar die gaat er dus morge uit ,als het goed is heb ik nog een standaard krukas hier ligge.
                ook heb ik net de nieuwe band erop gelegt ,ziet ubervet uit vind ikzelf ,alleen past de uitlaat niet meer ,dus morge een afstandsbusje make en de uitlaat aan de buitekant van het frame vastmake.
                morge foto`s.

sjaak trekhaak

foto`s van de achterband

bij het onderste gedeelte van het spatbord scheelt het echt maar 2mm ofzo.

Daan777
                  Moderator

1. nou das toch meer dan genoeg:)
                    2. Man, wat een geweldige ciao heb jij zeg!

sjaak trekhaak

update ,ik heb pas geleden een speedengine gekocht ,maar nu paste het een en ander niet ,om te beginne de ontsteking , dus een klein stukje van het carter afgevijld waardoor het wel paste ,toen paste het vliegwiel niet,liep tege het carter aan terhoogte van de spoelpoort dus blokeerde de hele handel ,gelukkig ken ik iemand met een draaibank dus heb ik me vliegwiel een beetje late afdraaien ,woog eerst ongeveer 1300 gram nu nog maar 920 gram en loopt niet meer aan, ook heb ik van diac een 80 polini cilinder en kop gekocht ,ben alleen nog aan het wachte op de zuiger die kan ik morge gaan hale bij epc.

was vandaag bij mefke84,hij ging ook nog wat aan zijn brommer sleutelen ,die van hem moet nog geschuurd/geplamuurd en gespoten worden ,hij had nog een spuitbus staan dus ff voor de gein een special paint gemaakt.

@daan777 bandje was nog niet goed opgepompt ,nu wel en nu loopt die een beetje aan tege het spatbord, en tijdens het rijde zet de band ook nog een beetje uit door de warmte dus daar moet ik nog wat aan doen.

vespaciao4ever
                      Bijdrager

sjaak trekhaak :
                        foto`s van de achterband

bij het onderste gedeelte van het spatbord scheelt het echt maar 2mm ofzo.

heb je daar op die 2de foto nou een stukje lak af?

sjaak trekhaak

ja onderaan ,komt door het voeteplankje.

mefke84
                          Bijdrager

sjaakie:P coole paintjob gister

TimoO_
                            Donateur

sjaak trekhaak :

je vliegwiel is wel mooi afgedraait!

sjaak trekhaak

haha dankje man;)
                                en mefke ,paintjob staat op de vorige pagina.

ArvidW
                                Donateur

Flick en Hans, jullie hebben beide een OW:no (officiele waarschuwing)

:fuck2

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.