Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjaak trekhaak

vandaag was mooi weer ,dus beetje rond gerede op de brommer, en foto`s gemaakt jammer dat er een paar zijn mislukt maja
      kentekeplaat zit eindelijk weer recht ,had laats bij epc een houder gekocht ,kan de plaat teminste niet meer doorroeste zoals me de vorige keer is gebeurd ,daarom heb ik nu zo`n mooie 1 op mijn plaat.

morge ga ik nieuwe kabelboom make en probere om voor en achterlicht weer fatsoendelijk werkend te krijge ,zijstandaart opnieuw wit spuite en kickpedaal wit spuite.

LeMoN
      Bijdrager

hey ziet er mooi uit! ik zie dat je maar 1 kickpedaal heb ivm je uitlaat, maar is het dan niet een idee om aan de andere kant een normaal voetsteuntje te zetten zodat je wel normaal je voeten kwijt kutn :P?

ArvidW
        Donateur

Mooi zeg 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Bluevespa
          Bijdrager

het blijft een hele gruwelijke ciao;)

.-{2F4OV}-.

Zeer mooie brommer:thumb

sjaak trekhaak

danke voor de reacties @lemon ,ik heb ook geen blokeerpen want gebruik ze egelijk niet als voetsteuntjes ,zit altijd met de voete op het voeteplankje.

.-{2F4OV}-.

Waarom is je voorvelg grijs ipv wit:?

LeMoN
                  Bijdrager

hij is bezig met de velgrand aan het polijsten 2f4ov en volgens mijn heeft hij vooraan het nog niet gedaan 😉

sjaak trekhaak

juist, de voorvelg is gewoon blank ijzer ,moet nog ram veel aan geschuurd worde, maar komt wel goed ,paar keer in de week een stukje schure;)

TimoO_
                      Donateur

mooi brommertje man :thumb wel effetjes iets anders verzinnen voor je kentekenplaat 😛

en @ Lemon, kickpedaal past wel gewoon hoor met simo racing

diac
                        Bijdrager

waarom iets anders voor de kentekenplaat? hij zit toch mooi zo 😕
                          mooie brommer trouwens, zo zie je er niet veel:lol

LeMoN
                          Bijdrager

ok timoo wist ik niet, naja dan zou ik wel 2 steuntjes monteren of kijken of je zo’n inklapbaar kickstartpedaal kan monteren 😀

sjaak trekhaak

vandaag de voorvork dempers van diac ontvange, zag er allemaal netjes uit ,gelijk erop gezet.

dit weekend toch maar weer es gaan schure ,want een witte achtervelg en een blank ijzer voorvelg ziet ook zo raar uit.

Tyrax
                              Bijdrager

Echt, die lak is niiceee Op elke foto heeft ie een andere kleur:P supah!:P

peter139
                                Bijdrager

de lak is idd super geworden

mooi ciaotje ga zo door

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.