Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

Tonni :

LeMoN :
      das nog best veel….

Veel? Voor iets wat nieuw niet meer te krijgen is? Als je ze nog nieuw kon krijgen denk ik dat je er zo 250 euro voor ging betalen. Alleen de naaf deksel kost als zo’n 50 euro..

heb je opzich wel gelijk in, maar ik vind het nog een behoorlijk bedrag 😉 daarintegen is het wel mooi als je hem nieuw kan krijgen, maar ik zou het niet doeen 😉

sjaak trekhaak

nja ,ik snap wel wat je bedoelt 60 euro voor alleen een klok ,zo dacht ik er eerst ook over totdat ik hoorde dat die nieuw was:)

diac
        Bijdrager

nou, als je ziet dat mensen tegenwoordig tussen zo’n 120-150 euro vragen voor een hele varioset vind ik 60 euro toch wel een koopje ^^
          al helemaal als die ook nog eens nieuw is..

TimoO_
          Donateur

mooie klok, voor een erg goede prijs. ik zou het er ook zo voor neerleggen als ik het geld had. er is volgens mij nog op een webshop een nieuwe varioklok te koop, en bij brommerhandel sneijders dacht ik ook zag ik op MP.

en ik zou je velgen gewoon wit laten 😉

sjaak trekhaak

velge worde opnieuw wit gespote ,met gepolijste rand ,maar aangezien het nu een beetje te koud is wacht ik nog ff tot volgende week met spuite dan is het wat warmer

sjaak trekhaak

net nog effe de rand geschuurd met korrel 1200, en vervolgens gepoetst met een polijstpad.

ik denk maandag of dinsdag apuite en dan afpolijste met commandant 4 en borstel voor op de boormachine.

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

ziet er redelijk bling bling uit maar volgens mij heb je gewoon een slechte camera..

valt niet goed te zien zo.

je moet eignelijk je eindresultaat van je velgen laten zien, beter als dit denk ik 🙂

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

sjaak trekhaak

foto`s zijn met de telefoon gemaakt ,als ze allebei klaar zijn maak ik wl eens met een goeie camera mooie foto`s;)

sjaak trekhaak

heb sinds kort een varioset op de brommer:) ,koppeling met 100mm schijve ,gele drukveer ,blauwe trekveertjes en een malossi multivar met 6,7gram rolletjes.

moete nog wat dingetjes aan de brommer gebeuren, voorvelg moet worde afgemaakt, koplamp behuizing moet gespote worde ,en een nieuwe kabelboom.
                      zit er ook over te denke om achter een dikkere band erop te legge ,die van jmpb.nl is een band van sava ,kost wel 45 euro maar is na mijn mening echt supervet bandje.

TimoO_
                      Donateur

ziet er best leuk uit zo die witte velg :thumb

maar ik denk niet dat dat sava bandje zal passen. dat is denk ik voor kreidlers etc.

sjaak trekhaak

oh ,das bale ,nouja dan maar ander dik bandje zoeke ,michellin v rubber ofzo;)

mxmonster
                          Bijdrager

waty was je alleen voor die lak kwijt dan als ik vragen mag
                            want ik zat namelijk ook aan die lak te denken 😛 maar weet niet hoe duur het is en het is zoiezo niet voor een straat brommer dus als ik anders zoveel geld aan de lak uitgeef is ook geen goed id denk 😛

laat het me anders ff weten 😛

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

Ziet er goed uit,

Michelin is gestopt met de productie van de M29S banden (foto -> Klik)

@mxmonster,
                              de lak is best duur (30-40 voor 2 bussen, een primer en een mirage lak)
                              wat ik heb gezien is dat het snel beschadigt, maar misschien ligt dit ook gewoon aan de voorbereiding.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

sjaak trekhaak

thnx ,wat die beschadigingen betreft ,ligt idd gewoon aan de voorbereiding en hoe het gespote is.

sjaak trekhaak

net ff bij epc binnen gelopen en gevraagd of ze nog iets hadde van vespa banden ,en toen stond dit in het rek.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.