Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjaak trekhaak

had nog wat foto`s gevonde,

😀

zit er over te denke om een wit zadel overtrekt te late make ,maar daar moet dan wel iets opkome maar weet niet wat ,iemand misschien een idee?
      en hoe kan ik de naam van me perso verandere ?

sjaak trekhaak

vandaag begonne met de voorvelg blank make ,ben al een heel eind gekome in een uurtje tijd

de velge worde opnieuw gespote ,dit keer hoogglans zwart en de rand word gepolijst

heb ff wat met paint gekrabbeld

KennyVespa
        Bijdrager

zie eropzich nice uit 😀

sjaak trekhaak

ja op de foto vind ik het nog beetje tege valle maar denk dat int echt stukke beter uiziet

hansieb
            Moderator

Grappig

Vind het btw wel een mooi ciaotje de mirage paint ownt

sjaak trekhaak

vandaag een klein stukje gepolijst om te probere hoe het ging

der moet toch eerst nog flink wat geschuurt worde om alle putjes enzo uit de velg te krijge maar het word wel wat.

EVO.CITTA
                Bijdrager

Mooie lak..!! En uitlaat:thumb

sjaak trekhaak

tijdje niks meer gedaan omdat het gewoon te koud was en omdat het veel regende dus had ik geen zin om iets te doen maar nu is het weer beter dus ben ik maar weer es verder gegaan met de velge ,maar ik begin nu toch een beetje te twijfele over de kleur van de velge ,de bedoeling was om ze zwart te make ,maar ik weet niet of het wel zo goed bij de kleur van de brommer past ,dus ik ben aan het twijfele tusse zwart of gewoon opnieuw wit spuite.
                    zwart

wit

hoor graag jullie mening

sjaak trekhaak

hmm blijkbaar heeft niemand een mening:lol
                      naja ,ze worde dus wit ,als het meezit kan ik morge spuite en dan zulle er binnekort ook wat foto`s kome .
                      vandaag nog wat leuks gekocht,een splinternieuwe varioklok orgineel van piaggio.

nu nog een koppeling zien te vinde ,en een multivar bestelle.

hansieb
                      Moderator

Tja die velgen ik moet dat zien in complete status nu ziet het er een beetje vaag uit 🙂 het moet ff strak

Hoeveel was dat naafie?

sjaak trekhaak

62,50 euro ,die kerel had er nog 3 ligge dus een vriend van me had em een mail gestuurd ,vroeg die 75 euro per stuk ,dus hebbe we 125 gebode voor 2 ,en dat was goed.:)

LeMoN
                          Bijdrager

das nog best veel…. maar ik zou die velgen weer gewoon wit maken hoor, dat stond super strak!

Zer0r0nin
                            Bijdrager

gewoon wit laten die velgen, of anders chroom. Gepolijste velgen zijn echt een drama(om het blinkend te houden dan he8))

Tonni
                              Moderator

LeMoN :
                                das nog best veel….

Veel? Voor iets wat nieuw niet meer te krijgen is? Als je ze nog nieuw kon krijgen denk ik dat je er zo 250 euro voor ging betalen. Alleen de naaf deksel kost als zo’n 50 euro..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

sjaak trekhaak

die man vertelede me dat se in die tijd 300 nieuw koste dus.
                                  @Zer0r0nin:de velge worde ook weer wit maar de rand word gepolijste ,valt best wel mee om dat bij te houde ,op de voorvelg had ik een klein stukje gepolijst om te probere ,daar heb ik toch al een hele tijd mee rondgerede door regen enz en ziet er nog steeds goed uit.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.