Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjaak trekhaak

danke;)

N!CKs

de brommerd ziet er zeer goed uit, van de ledjes is wel jammer maar zo ziet het er ook mooit uit.
        de koplamp komt er ook zeer vet uit te zien, met da carbon.
        veel succes verder.

hansieb
        Moderator

Super vette paint ziet er ook erg nice uit met die nette handmade!

Schiet er nog eens een paar meer fotos van met een goede camera dan komt de lak pas goed tot zijn recht hier opt forum!

KennyVespa
          Bijdrager

hahah nu heb ik spijt dat ik mijn handmade aan jou heb verkocht , omdat iedereen hem zo net vind 😛 hahah

maar egt wel zwaar mooie lak!!!! :thumb

sjaak trekhaak

danke ,en @ kenny ,ben nog zeer tevrede over de uitlaat ,komt zaterdag middag trouwens nieuwe demperwol in want hij begint nu echt een vreselijke pokke herrie te make:)

sjaak trekhaak

lange tijd niks meer gedaan ,tijdje terug was me weer de flens van de cilinder afgebroke ,ik natuurlijk flink bale maja ,weer een nieuwe 70 dr evo gehaald ,uitlaat heb ik nu met een binneremkabel aan het frame vast gemaakt ,komt nog wel es een beugeltje maar heeft niet zo`n haast ,ik heb ook de demperwol van de uitlaat vervange en de uitlaat uitgebrand ,was wel nodig want er zat flink veel olie in .
                komende week ga ik nog wat met mijn koplamp doen want ik ben nog niet tevrede ,ik was laats wat op scooterfreaks.nl aant rondkijke en toen vond ik een mooie how to ,namelijk :how to angeleyes ,aangezien ik 2 spotjes in mijn lamp heb lijkt het me wel mooi icm angeleyes ,dus hier ga ik maandag ofzo mee beginne ,alleen kan ik geen ledjes aansluite op de brommer maar ik heb hier nog een fietselamp ligge met van die fel witte ledjes dus met wat geduld en soldere gaat het wel lukke hoop ik ,

dit is het lampje wat ik ga gebruike ,hiervan ga ik de ledjes losmaken en de draadjes verlenge zodat ik ze in een andere positie kan zette.
                nog een foto gemaakt toen ik hem had afgespote in de carwash

dat lampje achterop wat met plakband vastzit maakt em helemaal af:)zat er alleen op omdat men achterlicht kapot was .

binnekort meer

sjaak trekhaak

2 foto`s van mijn laatste aanwinst

filmpje http://www.youtube.com/watch?v=V4W6O1OxUeY

diac
                  Bijdrager

mooie uitlaat, maar wat is dat voor blikkerig geluid zeg:con
                    hopelijk compenseerd die dat met goede prestaties:P

vind je brommer btw supervet geworden 😉

sjaak trekhaak

danke voor je reactie, geluid is wel ff wenne ,die handmade maakte ram hard knetter geluid .

FonS
                      Bijdrager

ja omdat bij die HM de demperwol gewoon hartstikke gaar is :p

nu je toch een andere pijp hebt, kun je er mooi nieuwe wol indoen.
                        kost bijna geen geld / tijd, maar daarna is hij wel een stuk stiller.

maarehm, mooi dingetje, die racing :thumb
                        denk dat die wel leuk loopt, niet?

sjaak trekhaak

ik had bij de handmade laats nieuwe wol erin gedaan ,was wel een beetje stiller als voorheen ,eerst kreeg ik met de helm op pijn in men oren ,nu krijge alleen voetgangers enzo nog een flinke dosis herrie ,maja ik denk dat ik de wol te hard heb aangeduwd ,ik ga dalijk eens kijke hoe die loopt heb er nog niet op gerede.

hansieb
                          Moderator

Netjes man ik zou je demper een goeie polijstbeurt geven en nog chromen voorvork dempers erop.

Hij is nu al supercool 😉

sjaak trekhaak

danke ;)die dempertjes was ik ook over aan het denke maar waar kan ik van die beugeltjes krijge?

N!CKs

mooie uitlaat, wou hem ook kope.
                                maar hij vroeg er toen 56.20incl voor een daar kan ik wel wat anders voor hale.
                                maar nu hij hem voor 30 verkocht heeft aan jouw, vindt ik dat wel wat raar.
                                maarjah, veel suc6 ermee.

kapot
                                Bijdrager

Wow echt een supervette ciao heb je daar, die lak is echt heeeeel erg mooi!!

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.