Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjaak trekhaak

ja moet em denk ik binnekort maar eens overnieuw doen want voor bij de bocht begint die lichtjes te roeste

KennyVespa
      Bijdrager

nou voor 2 jaar tijd heeft die zich tog goed gehouden
        hat die pijp al 2 jaar dus

dagelijks gebruikt

sjaak trekhaak

eindelijk zijn de kappe klaar en zitte ze op de brommer,moet nu alleen nog een wit voete plankje hale ,maar hadde ze niet bij epc dus nog ff rondkijke,krijg als het goed is morge nieuwe bande voor op de 5 spaaks,en ik moet de verlichting nog in orde make ,want het achterlicht brande de hele tijd door,maar daar verzin ik wel wat op

LeMoN
          Bijdrager

MOoooooooooooooooooooi 🙂 vind het erg mooi! Die sticker daar staat Special Edition ofzo?

sjaak trekhaak

danke staat special edition ja.

N!CKs

hij ziet er zo vele malen beter uit met deze kappen.
                die sticker is zkkr vetjes:thumb

sjaak trekhaak

hier nog ff een foto van de lamp als die aan is

,spotjes zijn er inmiddels al weer uit ,pinnetje was weer afgebroke maar nu tijdens het rijde dus ga de lamp helemaal nieuw make ,dit keer kome er van die houderjes in waar je de spotjes in kan klikke,is ook makkelijker te vervange als er een kapot is ,en er kome geen gewone spotjes in maar met leds ipv halogeen.
                  komende week meer;)

N!CKs

okej, brand fel:thumb
                    wel jammer dat ze zijn afgebroke, bij mij breke ze nie zo snel, maar ik heb ze gewon op de manier die jij had denk ik.
                    en bij mij kunne bij de ledjes goed en fel branden;)
                    maar idd wel handig van die houders waar ze in moeten vallen:thumb

sjaak trekhaak

hoe heb jij de kabels op die pinnetjes?,ik had ze geoon met van die stekkertjes wat ook in je normale lamp zitte.
                      en brande ze bij jou allebei tegelijk fel?

N!CKs

ik had het binnenste van de kroonsteentje, dus alleen dat goude en dan op da pinnetje zetten en de draad erbij vastschroeven. zo heb ik ze zitten. en de mijne doen het goed.

sjaak trekhaak

maak es een foto van als ze brande als je wil;)

sjaak trekhaak

hier nog ff een foto van de nieuwe spotjes wat in de koplamp komen ,ik heb nu van die houdertjes gekocht waar je ze in kan klikke dus breke de pinnetjes niet zo snel af

N!CKs

de lamp ziet er zeer vet uit:thumb
                              zal zkkr wat meer licht gevne dan de gewone spotjes.
                              en ziet er vetter uit:D

sjaak trekhaak

maar weer es een update,de led spotjes hebbe niet lang in de lamp gezete ,brande na 5 minute rijde door ,is wel jammer want kwam aardig wat licht vanaf en zag mooi uit ,heb nu dus weer halogeen spotjes erin ,nu brande ze wel allebei.
                                de koplamp behuizing moet nog een beetje aan geschuurd worde en dan ga ik hem helemaal carbonlook make (als het lukt zonder kreukels en vouwen)
                                vandaag men brommer gepoetst en nog wat foto`s gemaakt

tijdje terug ook nog wat plezier gehad met me oude achtervelg ,ik had de nieuwe bande voor de 5 spaaks binne dus dacht ff wat lol make
                                zo zag de band eruit voordat er een gat in de asfalt zat

en zo toen er een gat in de asfalt zat

met deze band heb ik daarna nog 2 dage gerede en de steenjes zate er nog op :con

leon ciao
                                Bijdrager

Wouw, jou ciao ziet er echt vet uit:D
                                  Mooi kleurtje
                                  handmade is mooi :thumb

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.