Vespa-Ciao.NL
:: Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

Kijk dat ziet er allemaal stik mooi uit, en dat plexiglas lijkt net gespiegeld 😉

N!CKs

sjaak trekhaak :
        hoezo gespiegeld ,is gewoon doorzichtig plexiglas

jah, maar op de onderste foto lijkt het net gespiegeld;)
        en uitlaat ziet er gewoon nieuwe uit, kenny heeft hem toen goed onder hande genome:lol

sjaak trekhaak

gister een kleine tegevaller gehad, flens van men nieuwe cilinder afgebroken:boos, gelukkig had ik de oude cilinder nog ,die zag er nog goed uit alleen zate er een paar vege in de zuiger ,dus vandaag de oude cilinder met de zuiger van de nieuwe erop gezet ,loopt weer als een zonnetje:)
          de linker kap is nu ook bijna klaar ,moet alleen nog blanke lak overheen en een sticker erop.
          de voorlamp ligt in de grondlak ,daar heb ik net gaten in geboord voor de spotjes ,die heb ik er ook al ingekit en de schakelaar zit erop,op de foto zijn de gate niet netjes afgewerkt maar met de spotjes erin zie je daar niks van

N!CKs

ziet er goed uit:thumb
            die schakelaar is ook vet gemaakt, mooie plaats.

LeMoN
            Bijdrager

ziet er wel gaaf uit, alleen vind ik zown tuimelschakelaar echt niets 😕

sjaak trekhaak

kleine update

koplamp is gespote ,had hem op de brommer gezet maar was met aansluite een pinnetje van het spotje afgebroke ,kan ik dus weer nieuw spotje erin gaan kitte en booskijker erop spuite ,maja.
                ik wilde eigelijk zo`n gekleurd spotje erin zette wat ik eerst ook had maar aangezien de smurfe de laatste tijd al moeilijk genoeg aan het doen zijn heb ik maar gewoon witte gepakt.

barry
                Donateur

Mooi gedaan.En ja,je moet uiterst voorzichtig zijn met die pinnetjes,breken voordat je het weet.
                  Ik ben benieuwd of er een foto komt als hij brand.

pier
                  Bijdrager

Mooie lak man ook vooral die kappe:) super!

FonS
                    Bijdrager

idd heel mooi gelukt (y)

ook al eens voor een blokkeerpen gekeken?

sjaak trekhaak

@barry foto`s als ze brande kome er zeker aan ,ik kan ze jammer genoeg alleen niet allebei tegelijk aandoen,dan brande ze heel zwak dus ik heb een schakelaar met 3 stande 1 aan 2 uit 3 aan dus stand 1 brand de linker stand 2 zijn ze uit stand 3 brand de rechter.
                        @pierdanke;)
                        @fons ,blokkeerpen nog niet voor gekeken maar heb em ook niet zo hard nodig;)

N!CKs

maar idd de koplamp ziet er gewoon super uit:thumb
                          en de spotjes zijn er zeer mooi in verwerkt en mooi gespote=)

sjaak trekhaak

ja gister was het nog mooi,vandaag is de behuizing van de koplamp gevalle:(dikke krasse erin en ik heb geen verf meer:boos ,kijke of ik nog een losse spuitbus van die verf kan krijge bij heuts anders word de lamp gewoon zwart ofzo.

N!CKs

dat is zeer jammer:(
                              kan je weer z’n dure spuitbus gaan kope voor een kwart of minder wat je nodig hebt.
                              maar miss staat zwart ook wel mooi als je nergens zon bus los kunt krijge.

sjaak trekhaak

je ze vertelde me een tijdje terug bij heuts dat die losse niet te koop ware maar heb gister ook een bus effect primer gekrege voor 5,95:)

KennyVespa
                                Bijdrager

sjaak trekhaak :
                                  omdat sommige mensen dachte dat me uitlaat er slecht uitzag heb ik em net ff gepoetst en een foto gemaakt.

zei tog dat die pijp mooi was, heb er immers 3 dagen op geschuurd om de roest eraf te krijgen en hem mooi vlak te krijgen; toen de lasnaden erop gebrand (heb dit ook op leovince logo gedaan), en heb er ook nog 7 lagen blanke lak erop gedaan, bij de flensen zijn er al een paar af maar op de rest niet

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 364)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.