Vespa-Ciao.NL
:: MiniCiao1968

Home Forums Perso’s Projecten MiniCiao1968

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 280)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Loek
    Bijdrager

Dop voor in de koplampbehuizing heb ik, dop komt ook uit 74-75.
      Geel “Vespa” plaatje voor op voorspatbord heb ik ook nog van 74 als het goed is, die ligt wel nog bij m’n buurjongen als ik het goed heb.

Loek
      Bijdrager

Alstublieft :lol
        Je mag hem zo van me hebben, ik denk dat hij wel door de brievenbus gaat, kan dus gewoon in een envelop.

Docs
        Donateur

mooi ciaotje:thumb mooi blauw is idd niet lelijk:D zeer benieuwd naar het eind resultaat var je minicaotje

miniciao1968
          Topic starter

Nog even een link met wat foto’s van de nieuwe aanwinst!
            hij loopt als een tierelier inmiddels..
            Enig probleem: de verdroogde en uit z’n vorm geraakte voorband loopt van de velg af.
            De locale fietsenmaker schijnt nog aan bandjes (2-17 T60) te kunnen komen!

Via Loek zijn er 2 onderdeeltjes onderweg; dop voor in de koplamp en het gele schildje voorop het spatboord.
            Thanks! :thumb

Pics…
            http://www.mijnalbum.nl/Album=YVHXGWE4

peter139
            Bijdrager

mooie ciao zeg. lekker original! Wel grappig dat je deze hobby oppakt.

miniciao1968
              Topic starter

Roest rust niet… al duurde de rust in mijn geval 35 jaar…:)

Ik heb hier meer plezier van dan een 50-er in de midlife crises met een Harley…:D
                Waarde; NIHIL.. Plezier; Maximaal!

Jammer dat ik geen km stand van deze Ciao weet, maar het kan nooit HEEL veel zijn geweest!

Martijnvanheerde
                Donateur

Leuke foto’s Arjan:D Ik heb vandaag je velgjes gezandstraald. Je moet ook even je onderschrift aanpassen he:P

peter139
                  Bijdrager

klopt de hobby kost echt niks in vergelijking en kan net zo leuk zijn

ik heb ook bijna 10 jaar niks gedaan en vorig jaar de hobby weer opgepakt en ik vind het nog steeds leuk. Simpel en goedkoop

Loek
                    Bijdrager

Geef me je adres maar even Arjan en check nog even de diameter van het gat in je koplampbehuizing.

miniciao1968
                      Topic starter

Zo, het is tijd voor een kleine update:
                        😉
                        Eigenlijk ben ik nog steeds op 2 fronten tegelijk bezig:

-voor de MiniCiao die Martijn aan het restaureren is, ben ik af en toe bezig met het zoeken naar onderdelen. Vandaag nog nieuwe 12inch step spatbordjes opgestuurd naar Deventer. :thumb
                        Nu maar hopen dat DHL het weer gaat vinden! En daarna kan bij Martijn het GROTE spuiten beginnen!

De locale fietsenmaker in Bennebroek is een goudmijn voor brommerspullen! Typisch zo’n zaak waar sinds 1929 niets meer is weggegooid en wat ze niet hebben, gaan ze voor je zoeken:
                        Een pakkinkje en een keerring voor de achterwiel klok, zo op voorraad! Het uitlaatje en de banden kwamen ook keurig binnen! Bestellen via internet is dus niet altijd nodig!

-de ‘grote’ blauwe Ciao monteer ik steeds verder en eigenlijk zit ik nu op het punt dat ik de Ciao zodra de nieuwe standaard binnen is, weer in elkaar kan gaan zetten! Snel naar de Rdw en ervaren hoe een old school Ciao rijdt voor er pekel op de weg ligt!
                        Kortom, er zit schot in de Ciao’s!
                        PS: Loek heb je wat gevonden ?:D

Lennaert
                        Sleutelbeheerder

die ciao komt volgens mij niet uit 74 owr (A)
                          mijne wel of niet iig. ( stickers enzo zijn anders )
                          maarja 😛

nice ;D

miniciao1968
                          Topic starter

Vertel maar wat je weet! :thumb
                            Ik baseer me op het chassis nr en de lijst van het Italiaanse forum!
                            De folders die zij op hun site hebben staan kloppen, wel met mijn Ciao dus.. tja.. een discussie voor in het nieuwe grote oldtimer topic misschien ??

Lennaert
                            Sleutelbeheerder

ik ga wel ff mijn chasis nummer bekijken oftewel nu met me greencard
                              C7E1T1263609

O.o? leeftijd?

Edjuh
                              Bijdrager

Lekker bezig arrie. Je hebt straks 2 prachtige tweewieler klassiekers staan. Heb je al slapeloze nachten van je mini?

miniciao1968
                                Topic starter

Lennaert, zie het grote oldtimer topic om meer te weten over het bouwjaar van je oldtimer! :thumb
                                  http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=15375
                                  En terwijl je toch aan het kijken bent…
                                  wie ken je nog meer met een oldschool Ciao om de lijst met gegevens zo compleet mogelijk te krijgen ?

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 280)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.