Vespa-Ciao.NL
:: MiniCiao1968

Home Forums Perso’s Projecten MiniCiao1968

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 280)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tom ciao

Mijn Mini-Ciao, gekocht van Vonckje:

p.s. als je deze foto niet in je perso wilt hebben, dan haal ik em wel ff weg 😉

miniciao1968
      Topic starter

Stel je voor… een Vespa die voor je aangeduwd wordt.. je klimt er met je kleine benen op en zodra je de remmen maar losliet, schoot de Mini Ciao onder je vandaan…
        ZO beste Edjuh, moet je je de start procedure voorstellen 😀

Het rijden was niet begrenst volgens mij, maar ik snapte wel dat je met een korte broek en een geschilderde ”Willempie helm” geen rare dingen moest doen.
        Het schoolplein was minder ideaal dan onze lange rechte straat, waarin toen nog niet zoveel auto’s stonden geparkeerd als tegenwoordig.

Als de Mini Ciao klaar is kan ik op het zelfde schoolplein in Haarlem nog wel eens een remake schieten. Je zult zien, ik ben maar weinig veranderd! 😉
        PS : Gevallen ben ik ook wel eens, omdat die voetsteunen en de uitlaat een bocht nauwelijks toestonden! Ik zie dat dit bij alle nieuw mini’s goed opgelost is door een hoge uitlaat toe te passen!

Edjuh
        Bijdrager

Haha geweldig, misschien even bij je pa op zolder naar die oude videorol zoeken?

Ik solliciteer alvast naar de functie van cameraman/aanwezige bij de remake!

Maar hoe oud ben je op de foto want het lijkt mij dat je 4 bent en dan leren kinderen volgens mij pas een beetje fietsen?

peter139
          Bijdrager

hoe oud ben je nu eigenlijk?

en nog een vraag: waar had je die info over chassisnummers vandaan? het topic in de how to op dit forum klopt niet

Loek
            Bijdrager

in 1970 ongeveer 4 jaar, reken maar uit Peter 😀

De site: http://www.adottaunciao.it/auc_2/index.php?option=com_content&view=article&id=101&Itemid=77

peter139
              Bijdrager

mooie link zeg

jouw bouwjaar bj 66 dus 42 of 43:lol ben zelf ook al 29:)

miniciao1968
                Topic starter

..De stempel achterop de foto zegt: 14.7.71

In die tijd deed je nog 2maanden met een z/w rolletje van 12 opnames, dus laat de foto van 16.6.1971 zijn…

Geboren op 16.12.65 dus ik was 5.5 jaar! 😀

De Ciao is dit jaar 40 en ik aan het eind van het jaar dus 44…!
                  Er zij er hier met VADERS die jonger zijn, denk ik!
                  Andere vragen ?;)

Voor de chassis nrs heb ik nu een Pdf-je, kan ik je mailen als je wilt!

miniciao1968
                  Topic starter

Zo beter ??

Dit is pas 1 van de 8 pagina’s!

Loek
                    Bijdrager

Mooi opgezet:thumb Handig voor in de bouwjaar How-To!

miniciao1968
                      Topic starter

Als een van de webmaster/moderators heel de pfd met alle 8 pagina’s wil plaatsen, geef dan even een seintje naar welk email adres dit mag!
                        Nu ik de aandacht van de moderators heb : dit Perso draadje wordt nu vrij uitgebreid.. grijp gerust in, als ik ergens anders verder moet gaan!
                        Alles is nu nog nieuw voor mij…;)

*non preoccupati ; -) *

miniciao1968
                        Topic starter

aiutami.. =)
                          c’e il diavolo che mi sta scrivendo delle cose nel mio post…..
                          😀

hansieb
                          Moderator

miniciao1968 :
                            Als een van de webmaster/moderators heel de pfd met alle 8 pagina’s wil plaatsen, geef dan even een seintje naar welk email adres dit mag!
                            Nu ik de aandacht van de moderators heb : dit Perso draadje wordt nu vrij uitgebreid.. grijp gerust in, als ik ergens anders verder moet gaan!
                            Alles is nu nog nieuw voor mij…;)

*non preoccupati ; -) *

Perso is perso, je bent vrij wat je hier in post hoor.
                            Er is geen limiet of iets in die richting, good luck ermee 😉

Pdf’s kan je gewoon uploaden naar een site. Dan kan je gewoon hier een howto aanmaken.

Zie: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=topics&s=34

miniciao1968
                            Topic starter

18-7
                              Sinds ik m’n Mini Ciao bij Martijn heb achtergelaten, ben ik op internet wat gaan zoeken naar onderdelen.
                              Welnu, ik heb wat onderdelen gevonden, maar er zit wel een HELE Ciao aanvast!
                              Op Markplaats stond dat ie voor onderdelen of sloop was, maar daar is deze Ciao VEEL te goed voor!

Vandaag opgehaald uit Zeeland:

Een standaard Ciao uit 1974 volgens het chassisnummer…
                              Mooi blauw is niet lelijk.
                              Het enige dat echt kapot is, is de standaard, voor de rest mis ik alleen het dopje op de koplamp in het gat waar de km teller in past!
                              En o ja.. of ie loopt is ook nog een verrassing, eerst de oude benzine er uit en de tank reinigen…
                              Meer foto’s volgen!

Martijnvanheerde
                              Donateur

Leuk nog een oldtimer! Ziet er inderdaad nog prima uit! Bandjes oppompen en nieuwe benzine en lekker toeren:thumb Ik ga binnenkort weer verder met de mini!

niceVespa
                                Bijdrager

mooi ciaotje:thumb

GTZ NV

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 280)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.