Vespa-Ciao.NL
:: MiniCiao1968

Home Forums Perso’s Projecten MiniCiao1968

10 berichten aan het bekijken - 271 tot 280 (van in totaal 280)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

Cool! Ps het is een c9

Wilk1985
      Moderator

Supergave foto! En wat leuk dat ze die gevonden heeft. Jelle hoe zie jij dat zo snel? Ik heb even wat foto’s naast elkaar gelegt maar ik zie het echt niet :D.

ktmgek
        Bijdrager

ik denk dat je het kunt zien aan de achterband, die ligt wel heel diep in het spatbord.

Jelle
          Moderator

Oa. Inderdaad het achterwiel, maar ook de frameverhouding t.o.v. het treeplankje.

miniciao1968
            Topic starter

Zo, en behalve een ouwe zwartwit foto waar ik achterop een C9 zit, kan ik binnenkort ook zelf op een C9 zitten
              Zal op deze plek wel weer wat vaker te vinden zijn en zal de C9 wetenwaardigheden proberen vast te leggen.

Had ik nu maar niet m’n laatste rode tankstickers aan ”iemand’ hier overgedaan ! 🙂

Piet30
              Donateur

looks phantastic :thumb=)

miniciao1968
                Topic starter

Du meinst, SIEHT GEIL aus, oder ??
                  Ja, fand ich auch, so etwas darf man nicht laufen lassen…

Piet30
                  Donateur

ja, so wollte ich sagen 😀

Wilk1985
                    Moderator

Super dat je je weer wat vaker met de Ciao’s gaat bemoeien Arjan!! En zoals al gezegd een prachtige aanwinst :thumb

Ciao1968
                      Bijdrager

Leuk dat ie goed terecht is gekomen, is een bijzondere en mooie ciao. Patina stickers lekker laten zitten… replica rode stickers zijn in de verkeerde kleur en in het verkeerde lettertype.

Maar, misschien is dit ’n kronkel in m’n hersenen, ..waarom ’n C9 zonder voorvering?

Was destijds het goedkoopst/basis model zijn hier niet veel verkocht. Starre voorvork inclusief rem en voor velg constructie is goedkoper om te maken en assembleren en drukt dus de uiteindelijke verkoop prijs.

.

10 berichten aan het bekijken - 271 tot 280 (van in totaal 280)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.