Supergave foto! En wat leuk dat ze die gevonden heeft. Jelle hoe zie jij dat zo snel? Ik heb even wat foto’s naast elkaar gelegt maar ik zie het echt niet :D.
Zo, en behalve een ouwe zwartwit foto waar ik achterop een C9 zit, kan ik binnenkort ook zelf op een C9 zitten
Zal op deze plek wel weer wat vaker te vinden zijn en zal de C9 wetenwaardigheden proberen vast te leggen.
Had ik nu maar niet m’n laatste rode tankstickers aan ”iemand’ hier overgedaan ! 🙂
Leuk dat ie goed terecht is gekomen, is een bijzondere en mooie ciao. Patina stickers lekker laten zitten… replica rode stickers zijn in de verkeerde kleur en in het verkeerde lettertype.
Maar, misschien is dit ’n kronkel in m’n hersenen, ..waarom ’n C9 zonder voorvering?
Was destijds het goedkoopst/basis model zijn hier niet veel verkocht. Starre voorvork inclusief rem en voor velg constructie is goedkoper om te maken en assembleren en drukt dus de uiteindelijke verkoop prijs.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.