Vespa-Ciao.NL
:: MiniCiao1968

Home Forums Perso’s Projecten MiniCiao1968

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 280)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Loek
    Bijdrager

Lekker zelf ook al aan het klussen?

tvmierlo
      Donateur

je hebt mooie oldtimers :thumb , maar ik snap niet wat jullie zo lekker vinden aan die oude benzine. Ik heb hier gisteren ook nog een oude carburateur schoongemaakt van mijn cagiva wmx 125 van 1986, welke al zeker 15 jaar stil heeft gestaan. Maar ik vind het toch echt een troep :con. Al die bruine aangekoekte aanslag, echt zooi… Gasnaald is smerig, sproeiers verstopt. Maar het is natuurlijk wel erg leuk dat je nadat je zoeen vuile caburateur schoongemaakt hebt de motor weer goed start en loopt. Zo krijgen die krengen ook nog eens een tweede leven, ipv gerecycled te worden tot bierblikjes of andere auto’s.

miniciao1968
        Topic starter

Dank! :thumb
          Zal wel jeugdsentiment zijn, ”vroeguh’ (1972 om precies te zijn) als m’n vader z’n Peugeot 504 Familiale stond te tanken, SNOOF ik altijd al benzine.
          Bovendien, benzine morsen in de Fiat 500 is NOG lekkerder, de tank heb je daar zo een beetje op schoot…

En inderdaad, als die ouwe carb weer doet waar ie voor gemaakt is, dan stemt dat tevreden! 😀
          Het hebben van ouwe autos en brommers is ZEER milieu bewust, je maakt maximaal gebruik van schaarse grondstoffen 😀

Maar daar denkt de milieu-minister anders over 😉

miniciao1968
          Topic starter

Ze zijn er binnen, in rood en blauw !!
            per setje 5,00
            Bij interesse graag even een pm!

Een blauwe sticker gaat er in ieder geval op m’n auto…! 😀
            PS
            dat bordeaux rode met geel, is merchandising anno 1970: m’n oude strandpetje met het logo

FonS
            Bijdrager

Sodeju, die zijn inderdaad mooi geworden :thumb
              Ik ben in ieder geval blij dat ik twee setjes krijg 🙂

Tonni
              Moderator

Ik wil ook graag twee setjes rode van je over nemen.
                Zie je ook mogelijkheden om de stickers die op de zijkappen zitten te laten reproduceren?
                Die zou ik ook graag vernieuwen (ik mis er zelfs één)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

miniciao1968
                Topic starter

Deze stickers heb ik niet zelf laten maken, maar in Italie via/via ingekocht.
                  Eerst heb ik gekeken wat de mogelijkheden in NL zijn, en uiteraard kan je alles laten maken, maar de aantallen en dus de bedragen zijn te groot om het leuk te houden.
                  De 22 sets die ik nu heb/had is nog te overzien.. 500 sets niet meer ! :no

Edit: kapstickers met ‘Vespa‘ zijn in Italie nooit gebruikt natuurlijk, want daar heet de Ciao gewoon Piaggio 😀
                  En terecht….!
                  Zal eens verder zoeken wat er in kleine series mogelijk is!

Loek
                  Bijdrager

Tonni :
                    Ik wil ook graag twee setjes rode van je over nemen.
                    Zie je ook mogelijkheden om de stickers die op de zijkappen zitten te laten reproduceren?
                    Die zou ik ook graag vernieuwen (ik mis er zelfs één)

Je kunt alles laten namaken (bijvoorbeeld bij Pelders) maar je zit natuurlijk altijd met oplage.
                    Ik heb verdomme nog ergens twee vespa stickers voor de grijze zijkappen liggen maar ik zou absoluut niet meer weten waar :no

miniciao1968
                    Topic starter

Pelders ? Nee dank je. Mw Pelders reageerde op Vehikel al uiterst onsympathiek.. vervolgens blijft de email onbeantwoord, ik zal ze nog wel eens bellen, maar ik geef de firma Pelders voorlopig een dikke onvoldoende.

Heb van de week voor het eerst wat spulletjes besteld bij Q-parts..
                      Jos snapt hoe het werkt, grote klasse, snel, zakelijk en accuraat! :thumb
                      Daar kan Pelders best in de leer gaan! !:!

Loek
                      Bijdrager

Stja ze zijn een beetje monopolist in de bromfiets oldtimerwereld 🙁
                        Voor je 12.000 Royal Nord of 10.000 euro Batavus kun je daar meteen je transferset bestellen maar het ciaotje wordt nu eenmaal niet gezien als klassieke bromfiets.

miniciao1968
                        Topic starter

Aangezien mijn profiel ook een beetje als de verzamelplaats van alle rare mini’s fungeert:
                          wat vinden jullie hier van : ? 8)

adriaan
                          Bijdrager

Ik vind hem vet:bier

Nu een flink blok er onder en steppen maar=)

ritze
                            Bijdrager

wow dat is vet bruut:P
                              en dat kan hard gaan…

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                              Link naar Mijn collectie / Projecten.

Loek
                              Bijdrager

Ik snap nooit dat ze in Italia altijd nog zoveel vragen voor dit soort dingetjes. Een ciaotje is in NL altijd nog goedkoper en in betere conditie.

ArvidW
                                Donateur

En hier moet je nog eens een goeie tandarts verzekering bij afsluiten:lol

Wanneer je je mini weer terug hebt, kunnen we dan een filmpje verwachten met jou op dat ding?;)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 280)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.