Vespa-Ciao.NL
:: MiniCiao1968

Home Forums Perso’s Projecten MiniCiao1968

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 280)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

Als er papieren bijzitten hoef je je absoluut geen zorgen te maken over het bouwjaar! En ik neem aan dat als de typegoedkeuring er vanaf ’72 is dat het geld vanaf 1 januari, maar daar kan ik geen zekerheid bij bieden.

FonS
      Bijdrager

Mijn Italjet Pack’s hebben ook geen typegoedkeuring, en toch heb ik er een kenteken op gekregen. De jongens bij de RDW moesten er wat meer voor doen (ik heb er anderhalf uur gezeten) maar het leverde uiteindelijk geen problemen op.

Een Ciao is heel iets anders, daar zijn alle gegevens algemeen bekend van, het lijkt me zeer stug dat je problemen krijgt bij de keuring, als hij geen typegoedkeuring heeft.

Loek
        Bijdrager

Bij bromfietsen van voor 1974 hoef je zowiezo geen typegoedkeuring te hebben, en als je eentje van daarna hebt krijg je hem ook nog op kenteken, dat lukt je best.

miniciao1968
          Topic starter

Bedankt voor alle info, maar ik hoor net dat de witte Ciao in Italie verkocht is…
            Damn! :((
            Voor de volgende weet ik nu in ieder geval meer…!

Martijnvanheerde
            Donateur

Hey Arjan!
              Net een paar dage terug van een geslaagde ski vakantie:D Niks gebroken:thumb
              Stukje zwarte piste genomen;)

Mini hangt er goed bij! Morgen komt de verfspuit en een dikke fles thinner mijn kant op om de boel schoon te maken!

Edjuh
              Bijdrager

Jup en de temperatuur is ook al beter dus resultaat willen we zien!

miniciao1968
                Topic starter

😀
                  Als Martijn dreigt te gaan spuiten, krijgen we volgens mij volgende week een Elfstedentocht!

Ben wel blij dat je heelhuids van die zwarte piste afgekomen bent, anders had ik zelf moeten komen spuiten!
                  😉
                  Ik wacht wederom af…! hihihi!

miniciao1968
                  Topic starter

Binnenkort in dit theater ….:D
                    Mijn Ciao is alleen blauw, maar de Bravo is/wordt hetzelfde…
                    Foto’s van the real thing volgen voor het einde van de week (hoop ik!)

Jelle
                    Moderator

Zullen we dan zo’n zelfde foto maken met mijn oranje ciao erbij 😉 (moet ik er alleen even een V-stuurtje opzetten)

Oja, moeten we ook nog wel even een vent met zo’n belachelijk kapsel en een tjikkie vinden 😉

Shaker
                      Bijdrager

hahaha zo’n kapsel heb ik ook zonder gel, en die tjikkie lijkt als 2 druppels water op een vriendin van mij 😀
                        mja roken is vies

miniciao1968
                        Topic starter

Zo de fotoshoot kan beginnen en aangezien Jelle en ik hetzelfde kapsel hebben, zoek ik vrijwillgers :
                          Er komen steeds meer Bravo’s op het forum…:? Is het wat ? ?
                          Ik vind hem super seventies! 😀
                          2 Mini’s en 2 grote Piaggio’s… de serie is compleet…
                          voorlopig..;)

:

Edjuh
                          Bijdrager

Ah swieti, hij is netjes qua lak zo te zien. Kleurencombo vind ik erg grappig.

Leuk ding ar…:D goed dat jij hem hebt gekocht, zo kan ik hem volgen : -)

Zit er een teller op?

miniciao1968
                            Topic starter

Morgenavond haal ik hem op, dan weet ik meer…
                              En ja volgens mij zit er een teller op als ik de andere foto’s bekijk..
                              of het moet de afdekdop zijn…:lol
                              Wordt vervolgd..! en volg ze !!!:thumb

Martijnvanheerde
                              Donateur

Prachtig mini:D Neem die uitlaat anders maar mee;) Knap ik hem even voor je op. Ik zal morgen ff een geschikte dag door pmen:D Succes! Nu nog een boxer!

miniciao1968
                                Topic starter

:worshippy

btw: Ik heb weer een hele nieuwe uitlaat bij me, volgens mij is die beter qua vorm voor de mini dan de uitlaat die ik de vorige keer bij me had.
                                  Of ze zijn hetzelfde dat kan ook nog..
                                  😀
                                  Ik hoor je nog!

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 280)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.