Vespa-Ciao.NL
:: Miniciao Resto

Home Forums Perso’s Projecten Miniciao Resto

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 213)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas94
    Bijdrager

en Martijn, Hoe staat het met de gang van zaken? 😉
      (Fotoooo’s! =))

Martijnvanheerde
      Topic starter

Ik zit te wachten op ongeveer 10 graden;) Anders gaat het echt niet goed komen met de verf. Ben ondertussen nog wat kleine dingentjes aan het schoonmaken/opknappen. De schuur is er verder klaar voor, helemaal leeg. In een middagje kan hij gespoten worden;)
        Is er iemand weerman?(a)

TimoO_
        Donateur

Kachel? 😛

pannenkoek
          Bijdrager

woensdag word het 10 graden, maar wel onder nul:?

Bas94
            Bijdrager

héhé 😀

Martijnvanheerde
              Topic starter

TimoO_ :
                Kachel? 😛

We hebben een houtkachel en een behoorlijke schuur, straalkachel doe ik niet aan. Vind ik te gevaarlijk.

barry
                Donateur

Gevaarlijk,wat is er nou gevaarlijk man.Je moet eens wat meegemaakt hebben & dan weet je pas wat gevaarlijk is & niet.
                  Ik heb een turbine gehad die bij 130tr/min in brand vloog & mijn vrouw kwam toevallig binnen en vertelde ” als dat maar goed komt??”En ze deed de deur weer dicht.STOM DUS!!!
                  Evengoed stond er villa minder in Hombeek!!
                  Maar ik paniekeer niet gauw,dus met perslucht was het probleem na even zweten van de baan.
                  Je moet weten waar je mee bezig bent & that’s all.

VespaAvanti
                  Donateur

Ik vindt het elke keer maar slappe smoesjes.
                    Dat ding moet gespoten worden jonge!
                    Volgensmij heb je er gewoon geen zin in vanwege je AF1:P

Martijnvanheerde
                    Topic starter

Dat jij nou je brommers restaureert met een kwast en een pot zwarte verf:pest:P

Zo ziet 2k lak eruit als het te koud gespoten is:
                      http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/473350/d10398f0dd39299cbb1b59e819d913f8

TimoO_
                      Donateur

Moet je aangemeld voor zijn op het motor-forum. Maar waarschijnlijk gebarsten?

Ik blijf bij kachel 😛 Je moet zowiezo savonds een kachel aan laten of binnenshuis zetten, als het savonds in de schuur weer afkoelt tot 0 graden word het ook echt niet beter op hoor! Temperatuurverschillen zijn het ergst lijkt mij.

VespaAvanti
                        Donateur

Martijnvanheerde :
                          Dat jij nou je brommers restaureert met een kwast en een pot zwarte verf:pest:P

Zo ziet 2k lak eruit als het te koud gespoten is:
                          http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/473350/d10398f0dd39299cbb1b59e819d913f8

Dat heb ik alleen gedaan bij me Midi-Ciao;) 😛
                          Maar een kacheltje moet toch niet zo’n probleem zijn?:?
                          Opstoken tot 20 graden, spuiten en vervolgens op je slaapkamer laten drogen:D:thumb

SpeedDemon
                          Bijdrager

Lekkere kachel, ventileren en een barometer voor het vocht gehalte. Want een iets te lage temp is niet zo een probleem maar te vochtige lucht word je lak mat van.

Bas94
                            Bijdrager

Kachel Owns gewoon 😉 ik heb ook een hout kachel martijn. en als je het smorgens op tijd aanmaakt, is er niks aan de hand.
                              gewoon even aan je moeder vragen of zij de kachel smorgen aanmaakt, dit kun je natuurlijk ook zelf doen smorgens. als je niet zo’n tamzak bent als mij, die lang in zn bed ligt 😉

miniciao1968
                              Donateur

Voor zover ik nu weet gaat zaterdag de mini ciao gespoten worden,
                                maar als ik de weers verwachting zo zie, dan wordt dat goed stoken…:D
                                En je weet dat een maand meer of minder voor mij niet uitmaakt Martijn…

Anyway bij gebrek aan echt nieuws maar even een pic van de koplamp voor de Mini…

Gekocht van Robertez, en eigenlijk voor een Ciao SC, maar bij gebrek aan de goede oldtimer lamp..
                                Pogingen om die uit Limburg te krijgen (ik noem geen namen :D) zijn op niets uitgelopen

Zadel, stuur en koplamp worden zo een beetje een interpretie van het origineel…:thumb

Martijnvanheerde
                                Topic starter

Post nog eens wat foto’s van die koplamp;) Hij ziet er mooi uit:thumb

Het was vandaag alleen te koud om te spuiten helaas. Heb gister en vandaag de hele dag zitten stoken, kreeg het niet warmer dan 12 graden;) Voor de voorjaarsvakantie wil ik hem echt gespoten hebben, kan hij mooi uitharden als ik ga skien!

Ik zal vanavond nog een foto posten hoe alles erbij staat/hangt;)

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 213)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.