- Dit onderwerp bevat 212 reacties, 50 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 8 maanden geleden door Leovince.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 mei 2010 om 15:24 #461447
Vandaag een heerlijke warme productieve dag:D Lekker in de blote bast aan het werk.
Wat is er gebeurd:
Frame helemaal opgeschuurd met P220 P500 en P1000. Hartstikke mooi geworden.
Kapjes zijn ook weer fris, zien er prima uit.
Achtervelg is klaar voor de laatste laag, net als de voorvelg.Bist update’s
23 mei 2010 om 16:59 #461449Mooi Martijn, en vergeet die foto’s niet : -)
8 juni 2010 om 19:42 #461870Fotos komen binnenkort.
De velgen zijn klaar.En het blokje leeft:D Onder een test bravo.
Loopt nog niet helemaal lekker. Binnenkort maar even een bestelling plaatsen op JMPB, bestel ik gelijk sproeiers om dat bejaarde werkpaard af te stellen;)9 juni 2010 om 07:48 #461879Wat oor uitlaatje doe je er eigenlijk op? Het originele? Anders gewoon 45 erin stoppen.
10 juni 2010 om 11:35 #461903Ik heb Martijn een standaard uitlaatje aangeleverd, maar het geluidje van de Sito+ is toch mooier, maar goed, de mini gaat geen afstanden maken!
Hoe loopt het verder Martijn ?? Gaan we het redden binnen het jaar ?
laat me weten als ik weer naar Deventer moet komen! 😉10 juni 2010 om 12:21 #461904@ mini
dacht dat jij meer hield van standaard ;)?
beetje tegenstrijdig om er dan een sito op te zetten he 😛10 juni 2010 om 12:52 #461905😀 Niets is wat het lijkt Lennaert!
Sito Gruppo Industriale
Monticello d’Alba (Cuneo)
http://www.sitogroup.comIl Gruppo Industriale Sito è stato fondato a Torino nel 1954 e produce marmitte per motociclette nel solo settore after-market. Fin dall’inizio l’azienda si è specializzata nella progettazione e realizzazione di silenziatori per motoveicoli di ogni provenienza, cilindrata e modello. La gamma prodotti è oggi differenziata attraverso tre brand principali: Sito, silenziatori di ricambio per motori a 2 e 4 tempi; LeoVince, silenziatori speciali per motori a 2 e 4 tempi, e SilverTail, silenziatori speciali per applicazioni custom.
Het uitlaatje van de bromboer hier was duur (32 euro) en is ook nog eens bagger; de Sito+ is de gehomologeerde uitlaat en die klinkt precies zoals een standaard Ciao hoort te klinken!
Alleen jammer dat ie mat zwart is! Een nee ik ga hem niet met Halfords lak spuiten! 😀Ik heb nu wel een uitlaatje over, maar die is dan voor de Bravo! die mag best wat zwaarder ploffen!
10 juni 2010 om 13:25 #461907halfords lak?
pardon?
mis ik hier iets!?halfords heeft geen eigenlak!
dus daar val je ten 1e gelijk door de mand.ten 2e verkopen wij dupli-color ( een tak van motip )
ten 3e onderschat halfords spullen niet.
want mensen die hier geilen op het wel bekende turtle wax
ik moet jullie helaas teleurstellen 😛
halfords wax en turtle wax.
komt van de zelfde productie lijn met als enige verschil het flesje 😉
( en wellicht de kleur )dus onderschat niet een huismerk meneertje 😛
over je extra uitlaat.
dat gaat niet zomaar passen onder de bravo he.succes nog ik ga zo lekker an die arbeit met me zieke hoofd!
10 juni 2010 om 14:12 #461910Huismerken zijn scherp ingekochte A merken, no way dat ik die onderschat,
maar we gaan een beetje O/T in dit perso! 😀
Uitlaat Bravo is anders ???? Zou me verbazen!Sterkte met je zieke hoofd! Huismerk Asperine nemen! Is beter dan de echte!:D
ps : er ligt hier een kassabon voor Scooterolie 331814 van Halfords op mn bureau : 7,99 is die van Shell eigenlijk ?
:haha10 juni 2010 om 20:01 #461923zou best kunnen zelfde kwali waarschijnlijk 😉 🙂
heb je ook die heerlijke Q koorts brief ontvange ?:)?11 juni 2010 om 07:44 #461931Nee, ik weet niets van Q’koorts..heb op het moment alleen last van vakantie-boek-koorts…!
gaat gepaard met veel surfen en hoge internetsnelheden..! 😀11 juni 2010 om 21:49 #461946Ik heb vroeger in de Halfords gewerkt en die olie komt van Kroon af en is op je standaard Ciao echt prima ik kon hem toen altijd met korting kopen.
11 juni 2010 om 21:57 #461948miniciao1968 :
Nee, ik weet niets van Q’koorts..heb op het moment alleen last van vakantie-boek-koorts…!
gaat gepaard met veel surfen en hoge internetsnelheden..! 😀Al wat geboekt dan ?
Ik zit straks in een danger zone 😀
Dengue fever spreading in the North and Northeast
BANGKOK (NNT) — Dengue fever is found to be spreading in many provinces, especially in the North and the Northeast, prompting public health officials to urgently destroy breeding sites of mosquitoes to prevent further spread of the disease.
Nakhon Ratchasima Public Health Office has dispatched officials to spray chemicals to kill mosquitoes in many community areas, notably at schools and temples. There have been 486 patients found thus far in the province, and an eight-year-old girl has recently died from the disease.
The situation in the northeastern province of Buri Ram was similar to Nakhon Ratchasima as the number of patients has rocketed to 360 people with one fatality reported, one fold higher than the same period of last year. Most of the patients were found to be children aged between 5 and 14.
Public Health offices in many provinces have sent out officials to spray suspected sources of mosquitoes and inform people on a door-to-door strategy on how to eradicate mosquito larva.
Anybody with high temperature is advised to wipe the body with towel to reduce the temperature and beware of convulsions, particularly in infants. Only paracetamol is recommended as medication to reduce body temperature while aspirin must not be used to avoid bleeding.
Patients must be sent to hospital immediately upon observation of any further severe conditions such as agitation or cold hands and feet.
9 juli 2010 om 12:13 #428351Zoo het spuitwerk zit er op:D Het is prachtig gelukt (met hulp van een spuiter;))
Entlich foto’s:

9 juli 2010 om 12:25 #462640Toch wel zeer strak resultaat maar wat duurde dat lang Martijn foeifoei :no
😀 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.