Vespa-Ciao.NL
:: mini race ciao jeffrey citta

Home Forums Perso’s Projecten mini race ciao jeffrey citta

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jeffrey citta
    Topic starter

nou ben ook maar is bezig met een ciao
      ik zat te denken aan een mini race ciao ik wou er kleine wielen onder zetten maar wist niet echt hoe dus ik denk ik doe er maar citta wielen in zo is hij nu
      http://www.mijnalbum.nl/Foto-7PGBMQC4.jpg

om de wielen mooi te laten passen heb ik het voorvork ingekort wat best goed gelukt is
      maar net effe tever want als ik nu helemaal inveer komt hij tegen mijn band aan maar het woord een racer geen crosser
      http://www.mijnalbum.nl/Foto-DVCTBO4F.jpg
      ik wil de achterkand nog aanpassen maar daarvoor moet ik een wiel hebben die ik even uit de citta moet halen
      het uiterluik weet ik al dat woord matzwart met knalrood er komt een ander stuur op want dit ziet er niet uit

hier nog wat foto’s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4LGKI8W6.jpg
      http://www.mijnalbum.nl/Foto-34HXAMUH.jpg
      http://www.mijnalbum.nl/Foto-VODGWGSE.jpg

floor-ciao
      Bijdrager

okee al een mooi begin maak er maar iets leuks van ben benieuwd als die klaar is mvg floor-ciao

niceVespa
        Bijdrager

leuk maar zet je links tussen dan kunnen we ze hier zien;)

GTZ NV

jeffrey citta
          Topic starter

ben weer bezig geweest het zadel anders gedaan (moelijk uiteleggen) maar was zodat ik achter op het zadel zat maar was beetje ver heel ver achter het zadel dus weer terug gelast

het spatboord blijft weg komen gewoon ijzeren stukkies en er komt een stang in het midden mijn zadel komt nog wat lager maar moet eerst het acherwiel er in om te kijken hoe ik hem weg ken slijpen ik wou eerst ook mijn tank doen maar ik denk dat ik dat niet ga doen
            weet iemand meschien hoe ik mijn voorvork ken laten stoppen met veren niet helemaal klein stukkie ?? die veren aanmakaar lassen ??

iedeen zijn welkon

hansieb
            Moderator

Zijn kruiwagen wieltjes niet veel toffer 😉 in ieder geval veel succes ermee!

barry
              Donateur

Nu nog 100mm van tussen je tank halen & 100mm van tussen je achterbrug.
                En gewoon wieltjes nemen van een kinder moutainbike.Deze las je met 4mm metalen plaatjes op naven van een ciao & je bent er.
                dan krijg je zoiets:

jeffrey citta
                Topic starter

Zijn kruiwagen wieltjes niet veel toffer in ieder geval veel succes ermee!

als je goed kijk loopt je achter wiel dan de andere kant op
                  dus moet ik dat weer aanpassen weet niet eens hoe en meschien ook teveel werk

Nu nog 100mm van tussen je tank halen & 100mm van tussen je achterbrug.
                  En gewoon wieltjes nemen van een kinder moutainbike.Deze las je met 4mm metalen plaatjes op naven van een ciao & je bent er.
                  dan krijg je zoiets:

uit mijn tank weet ik nog niet zeker moet effe kijken hoe het allemaal staat enzo
                  ik wou wel de wielen zo doen maar ik vind die wielen van een citta ook wel goed staan
                  dat heb ik ook nog niet zo vaak gezien.

wat is ijgelijk dat tanky onder jou zadel??

barry
                  Donateur

Ow,dat is zo’n drukvaatje & zit er voor de sier.Is niet aangesloten,daar het toch niets uithaalt.

jeffrey citta
                    Topic starter

ben gister weer bezig geweest eenkeld achter wiel uit de citta er in

nu kan ik effe kijken hoe ver mijn zadel naar beneden kan dat hij net boven het achterwiel komt

slecht gelassen was kut weer en het moest snel dus het ziet er niet uit:(

Ami
                      Bijdrager

Ziet er gaaf uit met die citta bandjes maar kan je niet voor dunnere bandjes kijken inplaats van aan je vering kloten

niceVespa
                        Bijdrager

he een citta met geel kenteken?

GTZ NV

jeffrey citta
                          Topic starter

jaja zie je niet vak he 8) was met de keuring iets niet goed konden ze hem niet als snor keuren maar wel als brom

ben weer even verder geweest het zadel is nu verlaagt weer is kut gelast want ging weer regenen
                            hier een paar fotos van hoe hij nou is

Martijnvanheerde
                            Donateur

En nu past er geen spatbord meer onder?:?

jeffrey citta
                              Topic starter

om hem tog steviger te maken slijp ik deze goed af en las deze er tussen en dan ook aan de andere kant

Daan777
                                Moderator

Dan zou ik andere stangetjes pakken want die dragers zijn de sterkste niet.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.