- Dit onderwerp bevat 53 reacties, 12 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren geleden door Jamai.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 februari 2011 om 19:32 #468674
haha telefoon kwaliteit he:D
22 februari 2011 om 00:00 #468688net kleurtje man 😉 maak er iets moois van! en tot snel.
22 februari 2011 om 18:21 #468700mooi kleurtje,matzwart staat daar goed bij
22 februari 2011 om 20:55 #468712jammer genoeg heb ik vandaag een paar minputen ontdekt. Nadat ik maar eens een beetje ben begonnen met sleutelen om het in elkaar te zetten en toen zag ik dat ze me benzinetank hebben gestraald.:?
Nu zit er een hele laag zand in me tank:((
Toen ik even alle andere onderdelen goed ging bekijken met me pa zag ik dat me rechter voorvork poot krom is:boos
Dus moet warschijnlijk ook weer een nieuwe voorvoork en deze weer in de goede kleure laten coaten.Maar verder vind ik het een mooi kleuren combo:D
22 februari 2011 om 21:25 #468713als jij je poot laat coaten geef ik jou een kroon stuk mee haha :)!
wel balen man 🙁
maar dat van de zand in je tank is eigenlijk wel je eigen fout.
toen we het afleverde zag ik al he er zit geen tape op ?hun tapen het af waar jij het ook getaped hebt 😉 vandaar
22 februari 2011 om 21:55 #468714Jammer Mike maar je moet het maar eerst ff in elkaar zetten dan zie vanzelf hoe erg krom ie is, maar je gaat het dan toch niet weer helemaal naar Biddinghuizen laten brengen of wel? als ie krom is want dan ken je weer flink dokken aan die kale :no Nouja morgen je onderdelen binnen dan kan je beginnen of nie? 😀
Maar voor de rest supermooie gelukt en mooie kleur!!
22 februari 2011 om 21:58 #468715@DR-Flenny: van mike hoeften ik de tank niet af te plakken want dat werd toch niks. dus wou ik er een tankdop in douwen zodat ze er niet in konden stralen, maar deze er toch weer uit gehaald.
Naja stofzuiger er in en even doorpoelen met cola:D
22 februari 2011 om 22:00 #468716ja idd 😉
zal even bij mij kijken volgens mij was mijne gwoon leeg 🙂wel jammer dat je morgen niet home bent haha.
maar kostte het 10 euro voor opleggen? wat een prijs he :O normaal 5 euro 😛naja dan maar paar dagen later beginnen met montere :)!
13 maart 2011 om 13:46 #469335Update 13-03-2011
Na al lange tijd niks te hebben geupdated komt het nu maar 😉
Zo ondertussen is de brommer al af en rijd ik er al ruimschoots een week op.
Wel heb ik tussentijds foto’s gemaakt alleen heb ze niet gepost.Hier de foto’s:
Eind februari de spullen binnen gekregen voor me brommer waar ik al lange tijd op heb staan wachten.

Nadat de spullen waren binnen gekomen meteen bezig gegaan aan de brommer natuurlijk.
Na een tijdje klussen hing de brommer er zo bij:

Toen na een paar dagen de brommer er helemaal in elkaar gezet te hebben kon me oude blokje er weer in.
Het is me 70dr blok met polini top one die er weer onder zit.
(Vanmiddag nog even een foto maken van de brommer als hij helemaal in elkaar zit
Na een weekje rijden kwam ik er achter dat de zuiger veren af waren. Dus gisteren bij mike even zuigerveren vervangen en meteen een 50dr blokje gemaakt voor me neef.
Me Brommer zonder blok:

Zuigerveertjes vervangen

50dr blokje van me neef: Enkel inlaat bij geveild.

En de ciao mix van me neef die eigenlijk een beetje af is als je goed kijkt:D

Reachties zijn altijd welkom:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.