- Dit onderwerp bevat 328 reacties, 69 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 3 maanden geleden door CittaKlaas.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 februari 2009 om 06:19 #437191
Wat moet je nog fixen voordat hij naar de keuring gaat?
Hij blijft ook deze kleur? Dat weet je al zeker?6 februari 2009 om 16:31 #437206ja hij blijft zekerrr deze kleur, die lak is namelijk in superstaat!! en ik ben gek op blauw. als ik namelijk die zwarte zou houden zou die voor de VCT nog naar de coater gaan voor een blauwe coat beurt. naja dat hoeft nu dus niet;)
ik hoef er niet veel aan te doen. dat ik hem kreeg zat er een 13/13 op met 66 sproeier en een std filter. dus hij liep voor geen kant. en ook de koppelings schoentjes waren totaal versleten. ik heb er meteen een 12/7 met een 40 sproeier opgezet en nieuwe segemten. en nu loopt ze als een zonnetje:)
nu alleen nog even het achterlicht bolletje vervangen want die was stuk
Mike27 februari 2009 om 11:32 #437840smallllll update:
Zow vandaag is de nieuwe Blauwe snor brommer naar het RDW station in Amsterdam geweest.
Hij is uiteraard gewoon goedgekeurd!:) ik moest er nog wel het een en ander aan doen/veranderen voor ie heen kon.lampies vervangen want deze waren stuk. een 12/7 met stad filter erop zetten want er zat een 13/13 op!
naja hij is daar dus goed gekeurd en op de rollerbank geweest:

een echte topsnelheid nietwaar!?plannen die binnenkort gaan plaats vinden ( met de VCT enzo in het vooruitzicht!
hij word toch gepoederd en anders miss. wel gespoten. ( ik moet nog kijken welke kleuren/effecten ik wil )
de witte 10-spakers blijven wel zoals ze zijn. ik vind er wel een mooie combo bij 😉hij word verstevigt. ( maar absoluut geen kost lelijke stang )
verder worden er dus een aantal optische stukken van mijn zwarte brommer overgezet denk aan kappen en dat soort zaken.
en natuurlijk de gehele setup komt eronder!
verder ga ik voor de VCT het Polini Kit-Racing blok opbouwen en er tegen die tijd onder gooien!Dat was um wel weer even. volgende week updates van de kenteken papieren en alvast de demontage van de brommer!
Stay tuned
Mike27 februari 2009 om 13:14 #437844Eeh mike!
Eindelijk kan de helm de deur uit 😛
Wel jammer van van de zwarte ciao want daar had je eigenlijk nooit echt gezeik mee..
Maar ik weet nog wel een mooi kleurtje voor de nieuwe ciao….. zwart?Als je ergens mee kan helpen hoor ik het wel
27 februari 2009 om 13:21 #437845Nice mikie 😀
27 februari 2009 om 14:18 #437849wordt een leuk ciaotje mike, maar of je de afdruk van je potje er ooit af krijg.:D
27 februari 2009 om 14:36 #43785120=)
Jij bent goed in “afvoeren” 😐
Maak gewoon kwa uiterlijk een kopie van je “oude” zwarte ciao, die is mooi dus waarom iets veranderen?:)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno27 februari 2009 om 15:19 #437854@ Arvid moet ie dan ook die deuk in z’n tank terug in slaan:lol
27 februari 2009 om 17:43 #43786420 wat een snelheid zal wel mooi zijn als het exact de zelfde als je brum wordt dan denken mensen in je straat aah daar gaat mike WTF? zonder helm:? whaha
GTZ NV
27 februari 2009 om 18:08 #437867Haha, echt zo’n opa snelheid, 20:nerd
Poulie 95 op een snornaaf, samen met een geheel ori snorblok en snoruitlaat wil idd niet harder nee:lol
Mooi dat hij goedgekeurd is!=)
27 februari 2009 om 19:24 #437872hmm ik vindt het wel speciaal dat veel mensen zo referen naar m’n zwarte brommer. Tuurlijk ben ik het er mee eens dat het echt wel een leuk ding is en dat het gerust een soort van visite kaarte voor me is.
maar toch wil ik wel wat anders proberen. Begrijp me niet verkeerd: de witte 10 spakers en alle optische details gaan ik overzetten. Enkel het zwart voor een andere kleur (waarschijnlijk paarsblauw mettalic)en dus ook erg donker. dus het blijft wel me eigen bekende stijltje wat jullie zeggen.
@ avanti haha ja dat was de exacte setup:P alleen hij trok evegoed voor geen zak op! lui rotblokkie hehe
Mike5 april 2009 om 19:13 #438926zow Updating Time:)
Inmiddels zijn de kenteken papieren enzo allemaal allang binnengekomen dus een kwestie van een mooi nieuw blauw plaatje laten slaan. en ook is de verzekering overgezet. dus het officiële plaatje is geregeld:P
verder stond vandeweek de post meneer voor de deur met een vreselijk grote doos! 😀

dit is dus de bestelling van Batty en Mij samen:D
kort gezegd bevat het gewoon spullen om onze nieuwe brommers straks mee op de lappen
denk aan bekabeling revisie sets, pakkingen standaartjes ditjes datjes enzo:) voor batty zat er als mooist er nieuwe set DeeStone slicks in de Doos en voor Mij een gloednieuwe SpeedEngine elek. voor m’n VCT Kitracing blokje:Dook hebben we samen een tijdje terug nieuwe lak uitgezocht.:) Sommige hierzo heb ik tussen de lippen door al verteld wat het wordt. Het word iig een Candy kleur. Blauw paarsig:) de resultaten zul je echt staks maar eens moeten zien! daarbij komen gewoon mijn witte vertrouwde 10 spakertjes bij terug!:)
verder zat er in het ontvangen pakket ook nog pakkingen voor mijn Pinasco blokje. die heb ik natuurlijk onder die zwarte vandaan gevist en ging eens kijken hoe die er nu bij hing:)

Zeg zelf, zo haalt iedereen toch graag een cilindertje onder z’n brommer weg!:D ziet er nog perfecto uit na de ZZT en een paar andere stevige ritjes:) verder rijd ik er amper op natuurlijk.

Zuigertje met zuigerveren zag er ook nog Prima uit:)
(lijkt miss beetje vaag op de foto, maar dat is dus enkel de foto)Blokje heb ik toenet weer inmekaar gezet met de nieuwe verse pakkingen en een bougie:D want over een paar dagen gaan ik nog emt dit blok naar de LIMBO-Toer en daar issie nu klaar voor! Limbo toertje gana ik denk maar rijden op me zus dr citta denk ofzo. even vragen/regelen nog:)
Zo dit was het weer even:)
ik ben natuurlijk ook begonnen met slopen van de nieuwe ciao, want die moet binnenkort dus even verstevigd worden en daarna dus gespoten!
Van de demontage van dat ding komen deze week foto’s dan ga ik er mee verder!:DStay Tuned folks
Mike5 april 2009 om 19:23 #438927
n!ck*smooie bestelling mike, ben zeer benieuwd
5 april 2009 om 20:51 #438929Mooie bestelling Mike

Je bent goed bezig met je snorrie:D
Cilinder ziet er idd nog zeer netjes uit8)5 april 2009 om 21:40 #438930mooie bestelling mike;)
ben benieuwt naar de kleur
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.