Vespa-Ciao.NL
:: ~Mike’s ciao perso~

Home Forums Perso’s Projecten ~Mike’s ciao perso~

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 329)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

ja waarom niet, doen wij toch ook 😉 😛

maar wel een knap ciaotje…

Bartjee
      Donateur

Nee.. rij dan 80 op een snorcitta, maar geen 85+ op een snorciao:con:D

ArvidW
        Donateur

Weet je wat mammie dan zegt?;)

Als Jelle in de sloot springt, spring jij dan ook ?

(altijd handig, moeders wijsheid:lol)

@Bart, mijn “dagenlijkste” citta setup loopt net 65-70, toch weer 15-20km/uur langzamer dan 85 … 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Bartjee
          Donateur

@ Arvid, weet ik, maar ik had het over mijn eigen citta over een paar maandjes:P

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Ik denk altijd maar zo, als je een beukenootje tegen je hoofd krijgt.
              Dat doet best pijn zonder helm 😛

Maare miky, mooi ciaotje!
              Helemaal leuk cilindertje voor dit soort praktijken.

succes!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

hansieb
              Moderator

Ik denk nog even terug aan de ZZT , op de afsluitdijk met 75km/h een wesp of bij tegen je kop is NIET prettig.

Batty
                Donateur

laat mike toch:D ik krijg zijn frame ,want ik wordt ook een dagje ouder en het leek mij ook niet meer verstandig om zo hard op een snorretje te gaan.

Dus ik doe ook maar een helm op.

Maar wat ik ook belangerijk vindt dat is als je gepakt wordt met meer als 30 km per uur ben je ook nog eens je rijbewijs kwijt en de boete is veel hoger.

Maar mike het is een leuk brommertje:thumb

diac
                  Bijdrager

lijkt me ook wel zo verstandig ja om een helmpje aan te schaffen.
                    als je bekijkt hoe vies mensen op een fiets al kunnen vallen zonder helm:o

sinds wanneer ben je ook je rijbewijs kwijt als je 30 kilometer te hard rijd op je brommer?
                    of bedoel je dat als de brommer 30km/h harder gaat als de constructiesnelheid?

Roger102
                    Bijdrager

Eey leuk ciaotje, Ik ga hem keuren tijdens de Limbo tour !!
                      Succes er verder mee..

En helmpje is Trouwens wel handig denk ik ja, Anders geeft dat weer zon rotzooi he. 😛

G-no
                      Donateur

mooi ciaotje, blijft die tegekke striping erop?:)

VespaAvanti
                        Donateur

Leuk Ciaotje Mike:thumb
                          Die striping moet zeker blijven zitten, lekker orgineel8)

Wouz-LwB
                          Donateur

Tof ding mike ! 😀

niceVespa
                            Bijdrager

zeer mooi ding mede omdat hij stangloos is 😉 en de velgjes staan hem strak en netjes!

GTZ NV

Mike
                              Topic starter

haha ik zie al dat er twijfels zijn over of deze nu straks als ie af is net zo vet is al die zwarte. 🙂 nou persoonlijk denk ik dus van wel je moet het eigenlijk zo zien dat het gewoon exact dezelfde brommer is maar gewoon met een andere kleur. de lak van de nieuwe blauwe is namelijk erg mooi!

de striping blijft erop hoor!:) alleen op de tank gaat het er aan beide kanten af omdat het aan de bezine kant verkleurt is (de lak uiteraard niet)

alles gaat zoals ik had gezegt over gezet worden:) en dat gedoe met wat helm betreft.. dat zie ik allemaal nog wel ff. mijn potje ligt hier nog steeds en dat blijft uiteraard ook zo:) Het allerallerliefste had ik ze natuurlijk beide gehouden maar er moet er gewoon een wijken omdat ik anders geen ruimte meer heb om te sleutelen en ja aagezien de blauwe weer werk met zich meebrengt doe ik dat maar:P moet toch bezig blijven he! haha en nu maak ik peter ook blij met het zwarte frame!

stay tuned!:thumb nu maar afwachten op de rdw aanvraag

Mike

Mike
                                Topic starter

zow de papiertjes van de RDW waren vandaag al binnen! dat vond ik erg snel gegaan maandag avond aangevraagd en nu al response via de post:)

de datum dat ik heen mag is ook wel gunstig en duurt niet lang gelukkig:) ik heb nog ff om wat kleinen dingetjes te ordenen enzo:)

vrijdag 27 februari om 8:00 meteen:P

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 329)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.