- Dit onderwerp bevat 328 reacties, 69 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 3 maanden geleden door CittaKlaas.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 december 2008 om 00:41 #435590
Ziet er netjes uit hoor!
Ik denk dat de schijf met de geleidebus gewoon wat stroef loopt. Even loshalen, kijken of er nergens vliegroest/aanslag zit en evt. lichtjes opschuren (de bronzen bus). Een heel klein beetje Siliconen of PTFE spray wil ook wel helpen.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...12 december 2008 om 12:29 #435592Tsja blijft een vette ciao he!
Ben benieuwd hoe hard die dalijk haalt, want 83 was al behoorlijk hard. Dacht dat mijn snorretje al hard ging:PVind alleen die 2 strepen op je koplamp ietsjes minder trouwens
12 december 2008 om 17:49 #435598hmm bedankt voor je tip tonni, ik zal dr even naar kijken. het is een nagelnieuwe koppeling, maar het bouwjaar zal wel jezus tijdperk zijn heheh:D
die streepies moet ik er idd nog steeds aftrekken. maar das luiheid…:lol
Mike12 december 2008 om 19:44 #435601
zo hier even een nieuwe totaal foto van de brommer met het achterlicht kappie, toch wel netjes vind ik zelf.:lol
ook brommer ff gepoetst voor toetje van morgen!
Mike12 december 2008 om 20:02 #435603Netjes mike, als ik met de vct ook weer de pinasco 42 heb gaan we weer ff speedtesten 🙂
Hep een mooie dag morgu!
12 december 2008 om 20:10 #435604haha doen we edo:D nu wel vol gas erop dan he:P vorig jaa was je no match
en bedankt !Mike4 februari 2009 om 00:08 #437106Zowwww daar ben ik weer eens met een leuke laatste aanwinst en dus een aantal nieuwe punten voor de toekomst:D
aanwinst:

niceeee:)

lakkie is super!
spaak velgies ook btw!deze kon ik niet laten staan he!!
nou dat is em dan! ik heb dus afgelopen weekend bij een mannetje in Leeuwarden voor weinig;) een oud vespa ciao snorretje opgehaald in Topconditie! ziet er nog heel mooi uit! heeft zoals de meeste van jullie natuurlijk al zien geen kenteken. Maar dat gaat zeker goode komen
. de keuringsaanvraag is de deur reeds alweer uit:D alleen dat ik de kappen eraf haalde zag ik al snel een 13/13 hangen en totaal versleten koppeling segmenten. dus dat allemaal ff snel gefixed en een 12/7 erop en loopt weer zoals ze moet! ( tenminste.. niet volgens mij eisen.. maar wel die van de keurmeester haha )maar goed, de andere keerzijde van het verhaal is dat mijn schuur niet zo groot is en dus iets anders zal moeten wijken.. dus mijn wel bekende zwarte brommer gaat de deur uit! nou zullen jullie wel denken van WTF?!?!? grootste overwicht punt is het gele kenteken op de zwarte en straks natuurlijk blauwe op snor kenteken! maar geen zorgen Komt allemaal goed. ik ga natuurlijk de essentiële dingen van mijn zwarte ciao overzetten op deze! Zoals Blok, Velgen, Kappen, en het hele rattaplan;)
de zwarte verdwijnt absoluut niet geheel uit het beeld want dat frame gaat zijn bestaan doorzetten bij batty in de garage, die wilde graag nog een nieuw type PX ciao met geel kenteken erbij hebben voor de ritjes. hij gata hem igg coaten en dat soort dingen.
ff toekomst perspectief vor het blauwe lorretje 🙂
Alles eerst na de keuring dus overzetten. met het huidige blok wil ik de limbotoer nog gaan doen. want daar is helemaal niks mis mee, Loopt als een gek! maar direct gaat erna eraf en lekker op de plank:Dik ga namelijke binnenkort ook beginnen met het opbouwen met een blokje voor m’n hagel Nieuwe Kit-racing!
hier komt een lichter vliegwieltje op en ik moet arvid weer even lief aankijken voor een berekend asje!;) ( dus als je dit leest arvid..(a))zow dat was het weer eventjes.. Binnenkort weer updates omtrent de keuring en de ombouw.
en ook nog opzoek naar een leuk uitlaatje voor erbijStay tuned!!
Mike4 februari 2009 om 00:20 #437107Was even gezellig dat je weer in grunn langskwam!
Mooi ciaotje 🙂 wordt vast wel weer een snel en leuk dingkie!
4 februari 2009 om 00:25 #437108ja he;)
en tja das wel allemaal de bedoeling he!Mike4 februari 2009 om 01:03 #437109
>>kruin-ritsjerd<<zeer mooi ciao mike
,alleen vind ik het wel jammer dat je je zwarte ciao weg doet vind toch dat die meer bij jou past:con4 februari 2009 om 05:24 #437110Leuk ciao’tje mike, maar ik denk nu idd van: Wtf?
Maar die nieuwe ciao wordt vast ook wel weer vet:D4 februari 2009 om 09:13 #437112Zonde dat je niet meer op de zwarte gaat rijden maarja, succes met deze! Leuk brommertje:)
4 februari 2009 om 09:15 #437113Ik ben heel benieuwd wat je van deze maakt, want ik vond die zwarte echt zo gigantisch vet =)
4 februari 2009 om 09:24 #437114Uhmm, Mike
Je gaat toch geen 85+ op een snorciao zonder helm rijden:con
Houdt gewoon lekker dat pothelmpje op, stuk veiliger:) (jaa, ik rijdt ook zonder helm, maar dat gaat wat langzamer)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno4 februari 2009 om 10:36 #437117@ArvidW waarom niet?:'(
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.