Vespa-Ciao.NL
:: ~Mike’s ciao perso~

Home Forums Perso’s Projecten ~Mike’s ciao perso~

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 329)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Ziet er netjes uit hoor!

Ik denk dat de schijf met de geleidebus gewoon wat stroef loopt. Even loshalen, kijken of er nergens vliegroest/aanslag zit en evt. lichtjes opschuren (de bronzen bus). Een heel klein beetje Siliconen of PTFE spray wil ook wel helpen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Bartjee
      Donateur

Tsja blijft een vette ciao he!:thumb Ben benieuwd hoe hard die dalijk haalt, want 83 was al behoorlijk hard. Dacht dat mijn snorretje al hard ging:P

Vind alleen die 2 strepen op je koplamp ietsjes minder trouwens

Mike
        Topic starter

hmm bedankt voor je tip tonni, ik zal dr even naar kijken. het is een nagelnieuwe koppeling, maar het bouwjaar zal wel jezus tijdperk zijn heheh:D

die streepies moet ik er idd nog steeds aftrekken. maar das luiheid…:lol

Mike

Mike
          Topic starter

zo hier even een nieuwe totaal foto van de brommer met het achterlicht kappie, toch wel netjes vind ik zelf.:lol

ook brommer ff gepoetst voor toetje van morgen!

Mike

Edjuh
            Bijdrager

Netjes mike, als ik met de vct ook weer de pinasco 42 heb gaan we weer ff speedtesten 🙂

Hep een mooie dag morgu!

Mike
              Topic starter

haha doen we edo:D nu wel vol gas erop dan he:P vorig jaa was je no match:thumb en bedankt !

Mike

Mike
                Topic starter

Zowwww daar ben ik weer eens met een leuke laatste aanwinst en dus een aantal nieuwe punten voor de toekomst:D

aanwinst:

niceeee:)

lakkie is super!:thumb spaak velgies ook btw!

deze kon ik niet laten staan he!!

nou dat is em dan! ik heb dus afgelopen weekend bij een mannetje in Leeuwarden voor weinig;) een oud vespa ciao snorretje opgehaald in Topconditie! ziet er nog heel mooi uit! heeft zoals de meeste van jullie natuurlijk al zien geen kenteken. Maar dat gaat zeker goode komen:thumb. de keuringsaanvraag is de deur reeds alweer uit:D alleen dat ik de kappen eraf haalde zag ik al snel een 13/13 hangen en totaal versleten koppeling segmenten. dus dat allemaal ff snel gefixed en een 12/7 erop en loopt weer zoals ze moet! ( tenminste.. niet volgens mij eisen.. maar wel die van de keurmeester haha )

maar goed, de andere keerzijde van het verhaal is dat mijn schuur niet zo groot is en dus iets anders zal moeten wijken.. dus mijn wel bekende zwarte brommer gaat de deur uit! nou zullen jullie wel denken van WTF?!?!? grootste overwicht punt is het gele kenteken op de zwarte en straks natuurlijk blauwe op snor kenteken! maar geen zorgen Komt allemaal goed. ik ga natuurlijk de essentiële dingen van mijn zwarte ciao overzetten op deze! Zoals Blok, Velgen, Kappen, en het hele rattaplan;)

de zwarte verdwijnt absoluut niet geheel uit het beeld want dat frame gaat zijn bestaan doorzetten bij batty in de garage, die wilde graag nog een nieuw type PX ciao met geel kenteken erbij hebben voor de ritjes. hij gata hem igg coaten en dat soort dingen.

ff toekomst perspectief vor het blauwe lorretje 🙂
                  Alles eerst na de keuring dus overzetten. met het huidige blok wil ik de limbotoer nog gaan doen. want daar is helemaal niks mis mee, Loopt als een gek! maar direct gaat erna eraf en lekker op de plank:D

ik ga namelijke binnenkort ook beginnen met het opbouwen met een blokje voor m’n hagel Nieuwe Kit-racing!
                  hier komt een lichter vliegwieltje op en ik moet arvid weer even lief aankijken voor een berekend asje!;) ( dus als je dit leest arvid..(a))

zow dat was het weer eventjes.. Binnenkort weer updates omtrent de keuring en de ombouw.
                  en ook nog opzoek naar een leuk uitlaatje voor erbij

Stay tuned!! :thumb

Mike

hansieb
                  Moderator

Was even gezellig dat je weer in grunn langskwam!

Mooi ciaotje 🙂 wordt vast wel weer een snel en leuk dingkie!

Mike
                    Topic starter

ja he;)
                      en tja das wel allemaal de bedoeling he!

Mike

>>kruin-ritsjerd<<

zeer mooi ciao mike:thumb,alleen vind ik het wel jammer dat je je zwarte ciao weg doet vind toch dat die meer bij jou past:con

Daan777
                        Moderator

Leuk ciao’tje mike, maar ik denk nu idd van: Wtf?
                          Maar die nieuwe ciao wordt vast ook wel weer vet:D

Bartjee
                          Donateur

Zonde dat je niet meer op de zwarte gaat rijden maarja, succes met deze! Leuk brommertje:)

demmer
                            Bijdrager

Ik ben heel benieuwd wat je van deze maakt, want ik vond die zwarte echt zo gigantisch vet =)

ArvidW
                              Donateur

Uhmm, Mike

Je gaat toch geen 85+ op een snorciao zonder helm rijden:con

Houdt gewoon lekker dat pothelmpje op, stuk veiliger:) (jaa, ik rijdt ook zonder helm, maar dat gaat wat langzamer)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

Ewous
                                Bijdrager

@ArvidW waarom niet?:'(

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 329)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.